flere med slike plager??

Tessa90

Snart mamma til 2
Novemberlykke 2015
Nå som det bare er 6 uker igjen begynner dette å slite veldig på kroppen min. psykiskt også.. Jeg har gått sykemeldt siden uke7 så begynner å bli fryktelig utålmodig og sprø av disse veggene hjemme.. de siste ukene har vært tunge. vondt i rygg, hofter og bekken. trøtt og sliten.. sover dårlig, og når jeg sovner har jeg som regel mareritt.. kroppen er tung og jeg trives ikke så godt med gravidmage desverre.. Trengte å syte litt :p flere med plager nå på tampen??

Ja, jeg har det sånn jeg også :( Og i tillegg leggkramper, kynnere, halsbrann og nedpress. Kjempe gøy altså :D
Gleder meg til å få kroppen for meg selv nå :P

Jeg tenker at snart er vi ferdig og da er det meste av plager borte. Sambo sa faktisk i går at han gledet seg til å få meg tilbake :-p 

jeg har mye av det samme jeg også! 
Jeg sitter igrunn rett opp og ned hele dagen, noe som er forferdelig frustrerende!!

Jeg klarer ikke å sitte grunnet plassmangelen så ligger halvveis hele dagen..

Begynner å bli mye plager nå på slutten ja. Har også vært sykemeldt siden uke 7 så begynner å bli lei av å gå hjemme og nesten ikke kunne gjøre noe.. Prøver å glede meg over å kunne slappe av og sove lenge, siden alle sier jeg må det. Gleder meg til å få tilbake kroppen min, selvom jeg synes magen er fin :).

Jeg er også ordentlig lei nå.

Skal bli godt å få puste ordentlig igjen!

Det er så kjedelig å bare gå hjemme.. fått beskjed om å sove masse, men søvn er oppskrytt med rosinblære og kramper i leggene

Jeg er dritsliten om dagen, for jeg har ikke sovet en hel natt siden.. tja, jul?
Blir bare verre og verre. Våkner hver gang jeg skal snu meg (noe som er 19876 pr. natt), og har mye smerter i bekkenet til tider. Kynnere hver dag, men det har jeg hatt i 4-5 mnd allerede.
Men av alle plager er det fraværet av nattesøvn som er utmattende. Jeg er så ufattelig trøtt at jeg ikke skjønner hvor jeg skal hente energi fra når jeg skal føde....

Ja, mye som kan tære på krefter og humør...

Så når det melder seg prøver jeg å gjøre den kjedelige tunge tiden, til kosetid, for å snu på det.... Om det er sol tar jeg med meg et teppe og en bok i solveggen... eller om kvelden tenner jeg stua med telys, lager deilig beroligende urtete og avslappende musikk. Bare for å lette på stemningen, når kroppen sliter litt... :) En må bare prøve å fylle tden med noe positivt, selv om man ikke orker å gjøre så mye... hvis ikke blir jo ventetiden veldig lang...

Har forståelse for at man trenger å få ut litt klage iblant altså, bare et tips som kan gjøre dagene litt triveligere... Vi går mot en deilig vår med lysere tider, heldig for oss den siste tiden :)

Back
Topp