Flere med skikkelig kvalme??

Sild funker også. Høres helt ulogisk ut mtp kvalmen, men det har faktisk fungert bra ... men pleier å spise det med egg, men egg er ikke greit for tida, så det blir bare sild.

Jeg bare lukter på maten og finner straks ut om den er godkjent eller ikke :) og hva som er greit og ikke gir ikke alltid mening ...
 
Pålegg er et problem, ja. Det som funker er:

- leverpostei og agurk (agurka er viktig!)
- rekesalat, faktisk. Må være en med mye reker, blir kvalm når det bare er sånn saus igjen. Har faktisk kjøpt reker i lake og putter oppi ...
- rømme og syltetøy

Nå spiste jeg akkurat brunost, det gikk også greit. Rister brødet, og kan ikke ha smør på.
Skal prøve ut noe av det her jeg. Har faktisk rusisk rekesalat i kjøleskapet med erter og gulrøtter i, så tar jeg litt karri i, det er knall godt. Vet ikke hvor godt det er nå da men :p
 
Hørtes ikke mye kjekt ut! Føler med deg. Hadde deg slik sist.. Denne gang går det mer i bølgedaler.. Håper det går over for din del om kort tid:)
 
Ærsj her og er det grusom kvalme og spying. Mye værre en sist. Sist hjalp grønne epler og presset sitron i vann med isbiter. Nå er det ikke så mye som hjelper, men solbærsirup er godt før verste kvalmen. God bedring!
 
Hadde det sånn med de to første. Det eneste som hjalp var innleggelse på sykehus for å få i meg næring, kvalmestillende, og så å spise noe nesten hele tiden. Ikke være sulten, og heller ikke for mett, bare midt i mellom hele tiden.
Krysser alt jeg har for at jeg slipper den verste kvalmen denne gangen! Nå er jeg flink da, siden jeg vet hva som fungerer, og spiser alltid FØR jeg går ut av sengen om morgenen, og spiser jevnt utover dagen. Da holder jeg det i sjakk :)

God bedring til alle sammen!
 
Back
Topp