Flere med sen ultralyd?

januarbebis

Glad i forumet
Skal til ultralyd 2 september og da er jeg 20+5,flere som skal så sent?

Jeg skal sent jeg og, i uke20+4.. Jeg synes også dette er sent, hadde forventa pluss minus uke 18. Jeg skal 15.sept. Jeg har ikke vert på noen tidlig UL heller denne gangen så det er nok grunnen til at jeg er litt utålmodig. Har du vert på tidlig UL? Jeg gleder meg bare så enormt til å se det lille hjerte slå og de søte tynne beiena som sparker febrilsk:) Jeg tenker at jeg ikke vil vite kjønnet denne gangen, men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å holde meg.. Jeg tror ikke det er noe ulempe med å gå så sent til UL, bare irriterende he he.. Har du barn fra før?

20 uker her også. men da ser de vel mer..? :) lenge å vente, men det er sikkert verdt det.

Skal om en uke og da er jeg 20 uker. Håper tiden går fort frem til det!!!
* begynner å bli en smule utålmodig her *

ORIGINAL: Tripp_trapp_tresko!

Jeg skal sent jeg og, i uke20+4.. Jeg synes også dette er sent, hadde forventa pluss minus uke 18. Jeg skal 15.sept. Jeg har ikke vert på noen tidlig UL heller denne gangen så det er nok grunnen til at jeg er litt utålmodig. Har du vert på tidlig UL? Jeg gleder meg bare så enormt til å se det lille hjerte slå og de søte tynne beiena som sparker febrilsk:) Jeg tenker at jeg ikke vil vite kjønnet denne gangen, men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å holde meg.. Jeg tror ikke det er noe ulempe med å gå så sent til UL, bare irriterende he he.. Har du barn fra før?

Ja var på ul i uke 5-6 og da så vi to hjerter som banket[:)]
Har ingen barn fra før så alt dette er jo nytt å spennende,blir rart å se to stk som spreller inni magen[:D]
Vi får smøre oss med tålmodighet[;)]
Lykke til

Back
Topp