Flere med rare dyr?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Kom til å tenke på noe broren min sa i natt, for dette for meg begynner å bli ganske normalt men kan se at det kan være komisk og rart for andre :-)
Min kjære Lucifer (hannkatta mi) har funnet ut at menneske toalettet er et fint sted å gå på do :-)
Han gjør det jo ikke hele tiden, mest fordi jeg har nektet kattene adgang til badet, men han hadde da altså begynt å gjøre det hos broren min også :-)
Har prøvd å ta både film og bilde men det er ikke han enig i for da er han kjapt nede ifra toalettet ;)

Flere med litt rare dyr? :-)

Hehe...så artig!:D
Har ikke dyr nå, men er et skikkelig kattemenneske..:)
Har lovet eldste sønnen en pus når vi flytter inn i nytt hus...vet ikke hvem som gleder seg mest, han eller jeg!

Hehe...så artig!:D
Har ikke dyr nå, men er et skikkelig kattemenneske..:)
Har lovet eldste sønnen en pus når vi flytter inn i nytt hus...vet ikke hvem som gleder seg mest, han eller jeg!
Så koselig da :-)
Er alltid fint med katter syns jeg :-)
Andre katta mi er forresten også litt rar, hun er helt svart og kjempe flink til å gjemme seg! Vil hun ikke bli funnet så blir hun det ikke heller!!! :o
Selv i en liten leilighet på under 40 kvadrat greier hun å gjemme seg!!!

Så koselig da :)
Er alltid fint med katter syns jeg :)
Andre katta mi er forresten også litt rar, hun er helt svart og kjempe flink til å gjemme seg! Vil hun ikke bli funnet så blir hun det ikke heller!!! :eek:
Selv i en liten leilighet på under 40 kvadrat greier hun å gjemme seg!!!
Haha...katter er smarte dyr!:)

Oscar (hannkatten) min drikker av vannet i badekaret, hvis det drypper. Drikker også av springen.
Bajas (hu katten) var så sjalu at hu slanka seg når Maria var liten, siden hu ikke fikk sove i senga vår.

Begge 2 drikker kun fra glass. Hater å drikke fra skåla :P

Haha...katter er smarte dyr!:)
Veldig smarte dyr :-) hvor koselig det var i sommer midt på natta hvor de fant ut hvordan man åpner myggnettingen på vindu var er jeg litt usikker på ;)
Var på soverommet og våknet da av en eller to katter som skulle ha kos!

Dyr er noen morsomme skapninger :) Vi hadde hund en stund og han hadde en del morsomme fakter, men ikke slik som dette ;)

Back
Topp