Rafiki og Sienna3: Jeg var på Ullevål. Damen som tok ultralyden sa at det ikke var opp til henne å bestemme det, så hun skulle sende bildene til de som hadde med det å gjøre.. Ikke vet jeg helt hvem det er, men innbiller meg at hun mente de på barsel? Var jo hvertfall av en lege der jeg fikk puta. Tenkte å ringe dem i dag å høre hva de sier. Da snuppa fikk puta sa legen at han hørte et bittelite knepp, og at vi for sikkerhetsskyld skulle bruke pute. Så da vi fikk beskjed om alt så bra fant vi ut at snuppa skulle få litt pause fra puta på dagtid, og heller ha den på natta frem til vi hørte no mer. Jeg også ser for meg at når de sier at det ser bra ut så kan det ikke gå tilbake..? Hmm.. Grunnen til at vi har den om natta er at da får hun hatt den på seg mange timer i strekk. Det blir en del farting på dagtid og hun har ikke plass oppi hverken vogn eller bilstol med pute på, så istedenfor å ta den av og på hele tiden gjorde vi det sånn. Før vi var på UL hadde hun den på hele tiden (utenom i bilen), men da var vi ikke så mye ute heller. Da vi fikk puta fikk vi beskjed om å ha den i 12 uker om hun trengte det. Ser det er veldig forskjell fra sykehus til sykehus.. Jeg brukte pute da jeg var liten, og jeg hadde den frem til jeg ble 1 år! :S