Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var 13+0 da jeg fikk sjekket det.Hvor langt er du på vei nå?
Ja! Blodprøver, samt beskjed om at jeg ikke får sett resultatene, men at de sendes direkte til legen og dersom det er noe, vil legen ringe meg.Måtte du ta ekstra prøver etter at de målte nakkefolden?
Ja, legen mente også at det er normalt men ble jo så urolig da hun på laboratoriet var så seriøs om prøvene:/ og at jeg i det hele tatt tar ekstra prøverHvilken uke målte de dette?
Var på ultralyd på Riksen på torsdag, 13+1 uke, nakkefolden ble da målt til 2,1 mm, helt innenfor normalen.
Etter hva jeg kan forstå og etter tilbakemeldingen jeg fikk så høres dette ut til å være innenfor normalen.Var 13+0 da jeg fikk sjekket det.
Nå er jeg 13+5.
Hmm så merkelig, men vil så absolutt stolt mest på legen. Er jo de som kan "faget".Ja, legen mente også at det er normalt men ble jo så urolig da hun på laboratoriet var så seriøs om prøvene:/ og at jeg i det hele tatt tar ekstra prøver
Deilig å høre! Tror det bare ble ekstra prøver i selve systemet her.. Er så forskjell fra år til år. Tok aldri disse med nr3 som var født her, ikke med de to første som var født i Norge heller, derfor ble så skeptisk.Etter hva jeg kan forstå og etter tilbakemeldingen jeg fikk så høres dette ut til å være innenfor normalen.
Var på fosterdiagnostikk på Riksen og alt ble målt grundig.