Flere med onecall som sliter med dekning?

TwinBaBe

Glad i forumet
Er nå inne i 2.uken jeg knapt har hatt dekning...[:@][:@][:@][:@][:@]

jeg har kAAAANSKJE dekning et sekund i timen, og da kommer det meldinger som er flere dager gamle...[:'(]

hadde problem til å begynne med..
Men fant ut at det var telefonen min som gjorde det!

Byttet mobil, og har super dekning[;)]

Såpass ja..

Det fungerer heller ikke her.[&o] Både sambo og naboene våre som har telenor dekning, får heller ikke dekning.[&:][&:]
De sendte meg t.o.m et nytt sim kort, for det jeg hadde var kjempe gammalt sa de...[:-]
Men neida... ingen dekning fortsatt..[&o]

Er veeeldig periodevis.
Plutselig får jeg ikke ringt ut, og prøver å skru av og på mobilen igjen. Da hender det kommer endel mld som jeg skulle hatt tidligere.
Går ikke på mobil her, for sambo har en annen mobil og sliter med det samme.

Heeeldigvis en stund siden sist nå.

ORIGINAL: Sjokoholic

jeg har kAAAANSKJE dekning et sekund i timen, og da kommer det meldinger som er flere dager gamle...[:'(]

jeg hadde problemer når mobilen stod innstilt på at den skulle finne dekning etter hvilken operatør som var best der.
(one call har både telenor og netcom sitt nett)
Men nå når jeg har stilt inn til at jeg kun skal bruke telenor sitt nett,så funker det mye bedre

Mannen har One call og han har fin dekning[:)]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: Sjokoholic

jeg hadde problemer når mobilen stod innstilt på at den skulle finne dekning etter hvilken operatør som var best der.
(one call har både telenor og netcom sitt nett)
Men nå når jeg har stilt inn til at jeg kun skal bruke telenor sitt nett,så funker det mye bedre

Ja, dette fikk sambo beskjed om å prøve og, da han ringte de nettop.
Men dette har jeg og prøvd, og hjelper ikke i hele tatt.

Den eneste plassen jeg har dekning er et stykke borti veien, og til jobb...[8D] Hverken hjemme eller PÅ jobb sååeh..[8D]

Jeg har one call og har null problem med dekning! [:)]

De bruker jo både network norway og telenor-nettet så skal jo være av de som har best dekning i hele norge!!

ORIGINAL: tone86

Jeg har one call og har null problem med dekning! [:)]

De bruker jo både network norway og telenor-nettet så skal jo være av de som har best dekning i hele norge!!

Jaa, eg vet!![:o]

Har hatt onecall i maaange år, og har aldri hatt NOE problem, så jeg vet hvor jeg har dekning vanligvis liksom....
Men nå er det jo helt gale.[&o]

har nesten aldri dekning etter jeg fikk one-call.
folk kan ringe i flere dager uten å få tak i meg..

Back
Topp