Flere med mye kynnere?

Valhin

Betatt av forumet
Jeg var slik forrige svangerskap også... Har masse kynnere, nesten hele tiden føler jeg :/ Tror ikke det er farlig, men utrolig slitsomt!
Flere som har det sånn?

Merker det veldig når jeg er sliten, da knyter det seg veldig i magen og jeg klarer ikke helt å slappe av. Tror det er kynnere i hvertfall!

Masse kynnere ja, hadde det sist når eg var førstegangs og.
Mest ved stress, men også når eg er heilt rolig eller ligg i senga.

Jeg og, hos meg er de også litt vonde enkelte ganger, men det går bra. Har begynt å få skikkelig vondt i bekkenet også. særlig når jeg har sittet i ro i flere timer, men jeg har ikke rett til å klage føler jeg. Jeg som endelig har blitt gravid og alt! Tenker sånn på de som har vært uheldige og ikke får barn.......de hadde sikkert tatt alle vondtene mine med glede om de kunne være i samme situasjon som meg : Med barn i magen. Litt det jeg føler og, at alle vondtene er gode vondter som gjør at jeg er så heldig at jeg skal få lov til å bli mamma.......
Jeg har alltid tenkt at det var en "selvfølge" å bli gravid, og plutselig når alt var "riktig" så kom det jo ikke noe bebis...

Vi er heldige :Heartbigred. Det å kunne få barn ligger så utrolig sterkt nedfelt i oss som noe av det mest naturlige å kunne gjøre. Det berører våre innerste følelser og ønsker.

Mine tanker går til de som ikke har gravide-vondter, og som må vinne over sorgen det er å få en så dårlig beskjed som det at de ikke kan lage kjærlighetsbarnet med den de elsker.....

Ja har en del, noen vonde andre ikke... Vært plaget i alle svangerskap... Mer intense for hvert er de her:confused:

Ja, ganske mye, og ganske ubehagelig. Men så lenge det ikke er direkte vondt så prøver jeg å slappe av i forhold til det.

Masse kynnere her også. Hadde en god del forrige svangerskap også. Denne gangen startet det tidligere, og er mye hyppigere enn sist. Ikke vonde enn så lenge, men ganske ubehagelig å gå rundt med en hard fotball i magen ;)

Har mye. Om jeg løfter tungt, ler eller stresser merker jeg det spesielt! Det er ikke farlig, sant? Prøver å sette meg ned og slappe av når det kommer iallfall :)

Har mye. Om jeg løfter tungt, ler eller stresser merker jeg det spesielt! Det er ikke farlig, sant? Prøver å sette meg ned og slappe av når det kommer iallfall :)

Ikke farlig :-) Det sies at man gjerne får kortere/lettere fødsel hvis man har mye kynnere. Om det stemmer er ikke godt å si, men min forrige var ihvertfall rimelig kjapp :-) Mulig det er tilfeldig selvfølgelig ;)

Ikke farlig :) Det sies at man gjerne får kortere/lettere fødsel hvis man har mye kynnere. Om det stemmer er ikke godt å si, men min forrige var ihvertfall rimelig kjapp :) Mulig det er tilfeldig selvfølgelig ;)
Håper det stemmer :D

Har ikke noe særlig kynnere ennå, men venter bare på det. Forrige gang var jeg sykemeldt i fire mnd på grunn av det :-( det var veldig plagsomt. Jeg kunne ikke gå ut døra engang uten å få kynnere... Eneste som hjalp var å ligge på sofaen.

Er ikke farlig nei. Jeg var plaget med det i fire mnd. Fødte to dager etter termin. Ingenting som fremskyndet fødsel for min del.
Ikke farlig :-) Det sies at man gjerne får kortere/lettere fødsel hvis man har mye kynnere. Om det stemmer er ikke godt å si, men min forrige var ihvertfall rimelig kjapp :-) Mulig det er tilfeldig selvfølgelig ;)
Det må i såfall være en myte. Jeg hadde verken kortere eller enklere fødsel iallfall.

Jeg har også fått mye de siste ukene :-( kjempe slitsomt. Kjenner det spesielt etter jobb eller etter mye husarbeid f.eks... Får også vondt når jeg reiser meg opp når det har kommet. Har andre det?

Back
Topp