Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mye. Om jeg løfter tungt, ler eller stresser merker jeg det spesielt! Det er ikke farlig, sant? Prøver å sette meg ned og slappe av når det kommer iallfall
Håper det stemmerIkke farlig Det sies at man gjerne får kortere/lettere fødsel hvis man har mye kynnere. Om det stemmer er ikke godt å si, men min forrige var ihvertfall rimelig kjapp Mulig det er tilfeldig selvfølgelig
Håper det stemmer for min del ogsåIkke farlig Det sies at man gjerne får kortere/lettere fødsel hvis man har mye kynnere. Om det stemmer er ikke godt å si, men min forrige var ihvertfall rimelig kjapp Mulig det er tilfeldig selvfølgelig
Har mye. Om jeg løfter tungt, ler eller stresser merker jeg det spesielt! Det er ikke farlig, sant? Prøver å sette meg ned og slappe av når det kommer iallfall
Det må i såfall være en myte. Jeg hadde verken kortere eller enklere fødsel iallfall.Ikke farlig Det sies at man gjerne får kortere/lettere fødsel hvis man har mye kynnere. Om det stemmer er ikke godt å si, men min forrige var ihvertfall rimelig kjapp Mulig det er tilfeldig selvfølgelig