Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Det å kunne få barn ligger så utrolig sterkt nedfelt i oss som noe av det mest naturlige å kunne gjøre. Det berører våre innerste følelser og ønsker. Har mye. Om jeg løfter tungt, ler eller stresser merker jeg det spesielt! Det er ikke farlig, sant? Prøver å sette meg ned og slappe av når det kommer iallfall![]()
Håper det stemmerIkke farligDet sies at man gjerne får kortere/lettere fødsel hvis man har mye kynnere. Om det stemmer er ikke godt å si, men min forrige var ihvertfall rimelig kjapp
Mulig det er tilfeldig selvfølgelig
![]()
Håper det stemmer for min del ogsåIkke farligDet sies at man gjerne får kortere/lettere fødsel hvis man har mye kynnere. Om det stemmer er ikke godt å si, men min forrige var ihvertfall rimelig kjapp
![]()
Har mye. Om jeg løfter tungt, ler eller stresser merker jeg det spesielt! Det er ikke farlig, sant? Prøver å sette meg ned og slappe av når det kommer iallfall![]()
Det må i såfall være en myte. Jeg hadde verken kortere eller enklere fødsel iallfall.Ikke farligDet sies at man gjerne får kortere/lettere fødsel hvis man har mye kynnere. Om det stemmer er ikke godt å si, men min forrige var ihvertfall rimelig kjapp
![]()