Flere med mye hormoner? :-)

K

Kath

Guest
Jeg er blanding av deprimert og sint :p blir fort hissig og lei meg
 
Haha du er ikke alene. Igår skulle jeg på møte og på tur ut i fra gården gled bilen min inni en snødunge og ble stående fast. Jeg begynte å grine og ringte samboeren å kjefta på han, som om det var hans feil... :p stakkars samboeren min. Han har vært gjennom dette før med meg så han vet hva han har i vente :p Lillebroren min sa etter forrige fødsel at han håpte at jeg ikke ble gravid igjen, for da kunne han ikke komme på besøk for han syntes jeg var så sint (skal sies at lillebroren min var 10 år bare da) :p
 
Haha du er ikke alene. Igår skulle jeg på møte og på tur ut i fra gården gled bilen min inni en snødunge og ble stående fast. Jeg begynte å grine og ringte samboeren å kjefta på han, som om det var hans feil... :p stakkars samboeren min. Han har vært gjennom dette før med meg så han vet hva han har i vente :p Lillebroren min sa etter forrige fødsel at han håpte at jeg ikke ble gravid igjen, for da kunne han ikke komme på besøk for han syntes jeg var så sint (skal sies at lillebroren min var 10 år bare da) :p
Haha bra jeg ikke er alene :) såpass haha. Minner om meg selv når jeg gjør ting kjefter jeg på sambo :p våres første så han er i litt sjokk :p såpass ja :p haha. Håper han takler bedre hormonene dine nå da :)
 
He he! Ja det blir noen situasjoner :) Heldigvis har vi vært igjennom dette 2 ganger før, så mannen vet at det er hormoner! Men jeg blir fort irritert, skuffa, sint.... Ja- stakkars mann egentlig :p
 
De må bare gjennom gå :p jeg var følsom før jeg ble gravid så er knall hard nå forhold til da :p men er en hormon bombe xD
 
Hihi, da vi planla nr 2 så sa mannen: "Hmm, du... Jeg vet egentlig ikke om jeg vil ha en til jeg... Det er helt greit med en baby til, men du blir så hissig og fort lei deg når du er gravid" :p
 
Haha ja skal ikke være lett! :D
 
Forrige sv.skap hadde mannen i huset akkurat spist opp syltepålegget. Sånn julesylte. Også skulle jeg sette meg ned å spise sammen med han. Så når jeg skal ha sylte på så ser jeg at det er kun en skive igjen!!! Jeg begynner å stortute fordi det var tomt og kjefta for at han hadde spist opp alt uten å tenke på om jeg kanskje ville ha det samme på brødskiva. Jeg slutta ikke å gråte før han kom hjem fra butikken med to nye pakker med julesylte! Haha :D stakkars mann! :p
Må nesten få med at butikken er 20 minutter unna med bil...
 
Mannen bare rister på hodet av meg,han :p
Jeg kan visst være skikkelig uspiselig til tider,mener han :p
Selv mener jeg at jeg ikke er såååå ille,men tydeligvis ;) Hihi..

Hormontroll ned magetroll ;)
 
Jeg blir heldigvis ikke sint på personer, men jeg blir fly forbanna når ting ikke gjør som jeg sier. Begynte nesten å gråte på jobb idag fordi Sap (dataprogram) jobba litt treigt.
Mangler plutselig all form for tålmodighet! :p
 
Uff ja.. :/ Blir sliten av meg selv jeg :p Eier ikke tålmodighet, irritabel, sliten, lei meg.. Går opp og ned som en jojo.. Stakkar, stakkar sambo :p Men men, jeg sier bare at det her er det eneste i graviditeten som går utover han, ikke mye å klage over!! :)
 
åja åjaaa.. Slitsomt.. Hjelper ikke akkurat på at jeg har ei lita ei som ikke vil sove på nettene, så er både overtrøtt og hormonell. Herlig! :)
 
Heldigvis ikke, bare utrolig sliten så jeg orker ikke å si noe. Ikke det at jeg har noe å klage på for mannen min stiller opp for meg før jeg spør om noe til og med!
 
Jeg har ALTFOR mange!
 
Er så sur jeg, tror jeg kommer til å drepe mannen. Og han er muggen tilbake, så dette blir en laaaaaang dag ;)
 
Back
Topp