Flere med murringer?

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen med murringer her? Får panikk og tror mensen er på vei hver gang jeg får murringer så kommer jeg på at det er jo normalt da livmoren holder på å vokse?

Det som også er merkelig at den kommer hverdag nesten på samme tid

Er 4+2 idag. Og har hatt murringer i over 2 uker

Jeg har også det, har hatt det i mine to tidligere svangerskap også helt normalt og et godt tegn!

Smilyene mine forsvinner, derfor håpløs tegnsetting :dead:

Har murringer nesten konstant siste uka. Snakka med jordmor og det var helt vanlig. Bare veldig ubehagelig. Er 6+2 i dag.

Sååå gøy når det er flere og når dere mener det er et godt tegn ❤️❤️❤️

Hadde det fra 3 dpo ca. Nå er det mindre murringer.

Men det er bare godt tegn. ❤

Murringer er helt normalt :):Heartred så lenge det ikke er vondt og blør friskt blod er det ikke noe å bekymre seg for.

Er 5+5 idag, og har vell murra siden 3+0 her :p Kikker ekstra på papiret hver gang jeg er på do for å se etter spor av blod, men har så langt ikke sett noe, og krysser fingrene for at det går bra! :D

Er 5+5 idag, og har vell murra siden 3+0 her :p Kikker ekstra på papiret hver gang jeg er på do for å se etter spor av blod, men har så langt ikke sett noe, og krysser fingrene for at det går bra! :D
Hehe samme her ❤️

Hatt murringer i 3-4 dager jeg også. Er 4+6 idag. Samt at jeg av og til får kramper som føles ut som kraftige mensensmerter/stikkinger, varer i kanskje maks 2-3min. Antar at kroppen skal forberede seg, samt mye som skjer inni der. Men blir urolig og ber til Gud at det ikke er noe farlig. Mulig jeg selv også overdriver å blir litt hypokonder.... får håpe at alt går som det skal :)

Hatt murringer i 3-4 dager jeg også. Er 4+6 idag. Samt at jeg av og til får kramper som føles ut som kraftige mensensmerter/stikkinger, varer i kanskje maks 2-3min. Antar at kroppen skal forberede seg, samt mye som skjer inni der. Men blir urolig og ber til Gud at det ikke er noe farlig. Mulig jeg selv også overdriver å blir litt hypokonder.... får håpe at alt går som det skal :)
Tusen takk for svar ❤️Jeg og er litt sånn hihi. Er også ofte oppblåst. Ja sant ber til Gud om det samme❤️

Jeg trenger å lese at andre også opplever dette som normalt. Her murrer det i korsryggen gjennom hele dagen. Husker det var det som gjorde meg nervøs i forrige graviditet og det endte jo i SA, så jeg har dårlige minner knyttet til korsryggvondt :( Men denne gangen er det ikke et sånn "trykk" i korsryggen som når det er mensen på gang men det er litt høyere opp i ryggen. Prøver å bare tenke at det er livmora som strekker seg og tar plass :shy:

Sniker, er i uke 22 og har fortsatt mensmurrig.
Kjenner jo litt at det bekymrer meg, men prøver å tenke at det bare er kroppen som tilpasser seg. Tror det er normalt :)

Ja, det har roet seg litt nå heldigvis:happy: tenker murringer er et godt tegn! Hadde mye første svangerskap:happy:

Back
Topp