flere med menssmerter...?

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
de siste nettene har eg sovet dårlig hatt sånne mens lignende smerter helt nede i magen, på høyre side.
Eg leste at dette ofte var et tegn på at fødselen nærmer seg, og det gjør den jo...hehe

Flere som har sånne menssmerter no? eg har hatt på følelsen i mange måneder at snuppa skal komme før tiden, eg har termin 23 januar...men ho får ikke lov å komme før nyttår altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er tegn på modning. Jeg har det av og til, men ikke ofte.. 40+0 :)

Er vel kroppen som så smått gjør seg klar ja :-) Heldigvis er det mye som skal på plass for alt er klart for fødsel, så forhåpentligvis blir det ikke noe før nyåret. Men likevel tungt å gå å ha småvondt og sove dårlig...

Jeg har hatt mye murringer og lignende mensensmerter det siste døgnet! Så vet godt hva du mener!

Termin 13.januar her, så regner med hun holder seg til over nyttår hvertfall!
Men modningen er nok i gang :) :)

Jeg kjenner murringer i korsryggen, har hatt det en liten stund nå så er nok kroppen som gjør seg klar. Har også hatt en følelse for at mini kommer før og med termin 1.1-15 så blir det i så fall nå ila desember. Men får se når han velger å komme - plutselig så kommer han på termin eller jeg går over.

Høyre side? Hvor lenge har du hatt det? Jeg hadde det og ble kjørt inn på observasjon på sykehuset pga hovent nyrebekken... Ville trodd at hvis det var fødsel som nærmet seg, at det ville vært på begge sider, eller kommer det kun på høyre side? :S

Jeg har også det, nederst på høyre side og bare om natta. Slitsomt. Men med maks 5 uker igjen (hvis jeg må settes igang på overtid) så skal jeg nok holde ut. Heldigvis har vi familie i nærheten som tar lillegutt noen timer så jeg får sovet på dagtid mens mannen er på jobb.

Eg tror eg bare har hatt på høyre side ja, men eg tror egentlig ikke det er noe galt, er nok sikkert bare modningen som er i gang :)

Gikk en liten tur med snuppa mi i dag, og klarer ikke mye gåing lenger for å si det sånn... Får så enormt med kynnere med en gang eg beveger meg, så kjennes ut så babyen kommer ut gjennom magen...hehe.

Blæ! Ja, begynte i natt... Sovet dårlig pga det, og har litt murring i magen og rygg i dag også. Samtidig som han er så aktiv inne i magen. Haha. Det hjelper ikke på altså. :p Har termin 29.12, men har hele tiden trodd han skulle komme i januar, og håper vel at han venter til etter nyttår nå. :)

Har en del murring, men usikker på om det vokser eller nærmer seg. Termin 3. Jan, så her Jan det fort skje noe. Er spent hver gang jeg våkner.:)

Har en del murring, men usikker på om det vokser eller nærmer seg. Termin 3. Jan, så her Jan det fort skje noe. Er spent hver gang jeg våkner.:)

I dag har jeg vært "plaget" med mensmurring/smerter. Spent på morgen dagen selv :P ennå en uke til at ting kan "få lov" til å skje :P

Tenker det er modning på gang :)

Usikker på hva det er men spess på kveldene har jeg ubehag nedover i mot underlivet. Sånn at jeg må konsentrere meg om og puste. Litt redd for at en kosestund i senga i mårrest skal sette fart på ting. Vil ha ho inne til etter nyttår:)

de siste nettene har eg sovet dårlig hatt sånne mens lignende smerter helt nede i magen, på høyre side.
Eg leste at dette ofte var et tegn på at fødselen nærmer seg, og det gjør den jo...hehe

Flere som har sånne menssmerter no? eg har hatt på følelsen i mange måneder at snuppa skal komme før tiden, eg har termin 23 januar...men ho får ikke lov å komme før nyttår altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
samme smerter her! jeg har termin 24. januar og vil at ho kommer i januar, ikke før ;)

Masse menssmerter inatt og idag. Idag har jeg bare lagt på sofaen å slappet av.. Termin 3 januar.. Håper jeg kommer over til januar. Om 4 dager, da kan hun komme:-D

Back
Topp