flere med matglade unger?

huzky

Gift med forumet
her spiser poden med stor apetitt...!

han er nå oppe i FIRE brødskiver (grovt brød) til frokost. og han spiser gjerne 2 brødskiver, 1 hel banan og en yoghurt til lunch.

han får nok ikke like mye mat i barnehagen, for når han kommer hjem derfra, så er han syyyykt sulten. da spiser han 3 måltider på 3 timer.
(kl 14: brød og frukt i barnehagen)
kl 16: gjerne et brødmåltid når vi kommer hjem, eller en grøtporsjon
kl 17: middagsmat (1 potet, 2 gulrøtter, 1 brokkolidusk og en hel fiskefilet, for eksempel)
kl 18: en hel grøttallerken før legging (+amming).

han har begynt å spise mer enn meg, og han er ikke 1 år ennå! mon tro hvor mange brød gutten spiser om dagen når han blir tenåring! :D

Væææææææ!!! Men det er da godt de har næringsvett!![;)]

GOSH! DET var jammen apetitt ja [8D] Her har vi en gutt som spiser stort sett bare det han må for å ikke sulte [8D]

Ja såfremt at di er friske har di god matlyst.Det kan variere om det er brødmat eller middagsmat som er mest pop.Men frukt har di bestandig vært glad i så det følger med på alle måltid[:)]
Deilig når di små har god matlyst[:D]

Min pode spiser også godt! Spiser det han får.. Så må begrense han ;) 2-3 brødskiver til frokost, en yoghurt mellommåltid, 2 brødskiver og frukt til lunsj. Middag også litt frukt før kveldsmaten.. Veide i er 13 kg på kontroll nå, men er 80,5 cm lang :) tett god gutt ;)

WOW, det må jeg si! Folk er jo imponert over at Julia gjerne spiser to skiver til ett måltid, men du har virkelig en med matvett! [:D]

Ja! Hos junior går munnen konstant, men han legger nesten ikke på seg. Så skal det sies at han er veeeeeeeldig aktiv etter at han begynte å gå for noen mnd siden. Men ser det at mange reagerer på at jeg lar han spise så mye, men jeg kan nesten ikke nekte han å spise heller når han er sulten. På 1-års kontrollen var han 87 cm lang og 11 kg.

min gutt er også utrolig glad i mat! jeg har alltid fått beskjed om at jeg må begrense han..hs sa at han bare skulle ha grøt av 1dl vann til frokost og kvelds selv om det står 1,5 på pakka..det syns jeg er helt feil så jeg gir han 1,5 dl.

ho har alltid sagt at han er for tjukk. han er 82 cm og 12,4 kg. jeg blir skikkelig irritert på hs for dette! jeg er så glad for at han er glad i mat og kommer til å ta fort av seg igjen når han blir mer aktiv og begynner å gå.

vi er heldige som har barn med god matlyst! får så vondt av alle som må streve med å få barna til å spise!

Back
Topp