Flere med mammadalter!?!!

feb&mars

Elsker forumet
etter at pappen har vært i nordsjøen i 16 dager har han kommet hjem til en skikklig mammadalt..Viss han griner gir han seg ikke før jeg trøster han [8|] Var ikke sånn før pappen reiste. Men dette gjelder også når han er med andre personer,så er det kun jeg som gjelder viss han griner...På en måte koslig, men på en annen side kan det jo bli litt slitsomt i lengden, så vi prøver å "venne han til" pappen igjen, andre med samme erfaring som har forslag til hva vi skal gjøre?!

jenta mi liker best mannfolk! noke eg ikkje er heeelt begeistra for[:D]

uansett kas gutt/mann som holder ho, så roer ho seg[:)]

JA! Mamma dalt delux her ;)

ORIGINAL: Klesklypa

jenta mi liker best mannfolk! noke eg ikkje er heeelt begeistra for[:D]

uansett kas gutt/mann som holder ho, så roer ho seg[:)]

Hehe, jenta mi er også veldig glad i menn[:-] Hehe... Dem begynner tidlig[8D]

Blir spennende å se hvordan det blir når pappan kommer hjem fra nordsjøen om en og en halv uke da... Har liksom ikke tenkt over at det kanskje kan bli et problem[8|] Gikk bra sist han var ute, men da var hu jo så lita...

Min er pappadalt. Begynner å gråte når pappaen sier hade og drar på jobb. Men det går nu heldigvis fort over (skrikingen altså[8D] )

Hvordan går det, juliann? Han kan jo trø på seg en litt stor t-skjorte eller noe du har hatt på deg [:)] Eller du kan bruke en av hans en dag, så kjenner han dunsten av deg også [:)]

Back
Topp