Flere med magesmerter?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg hadde veldig kraftige magesmerter og oppkast inatt og det varte ca 1-2 timer. Hadde vondt i går kveld også men ikke så ekstremt. Det var faktisk så vondt at jeg begynte å gråte inatt og jeg ble litt redd. Sa til slutt at jeg skulke ringe legevakt om det var like ille om en halvtime men det ga seg litt når jeg la meg ned igjen. Hadde mye luftplager tidligere, kan de gjøre så vondt? Det var vondt litt over navlen. Normal avføring. Burde jeg dra til legen på en sjekk? Har sendt en sms til jordmor men har ikkje fått svar enda.. Andre som har hatt lignende??

Har du vert oppi folk med spy sjuk? Jeg hadde det rett før jul og da hadde jeg vondt i magen sånn over navle område og opp mot mellomgulvet, er du usikker ville jeg snakka me lege per til.

tror ikke det er spysjuka, har heller ikke vært sammen med noen som har det. Tror jeg kasta opp pga smertene, var liksom så vondt at jeg ble kvalm.

Huffda:( men kolikk smerter kan du bli kvalm av, å det er jo ekstreme luft smerter:(

Har mace smerter men slettes ikke på dwn måten du har det på. Mine er svært intense akkurat som om noen klemmer bed magen

Jeg har hatt en del menssmerter og magesmerter, men de gikk så og si over på dagen etter at jeg begynte å drikke biola hver morgen. Så viste seg å mest sannsynlig bare være luftsmerter som var i hele magen. Men alltids greit å ringe lege for å være på den sikre siden, spesielt hvis du har normalt toalettmønster ;-)

Daglig og det begynner å irritere!! Må liksom ned i foster stilling til tider. Å det ser jo meget ut på jobb.. Har slitt me kolikk smerter siden jeg var liten, men disse er ikke like som jeg har hatt. Men virker som det er kolikk fordiom. Dem finner ikke noe annet :)

Jeg har og hatt kolikk smerter fra jeg var liten, men er verre nå, spes når di klemmer på livmora:( når jeg hadde etter rier sist trodde jeg at jeg skulle dø da kolikk smertene trykka på livmora, klarte ikkje ligge eller sitte eller stå i ro, mannen ble bekymra å ringte legevakten som ba oss ringe føden som sa at det nok var luft som pressa i tillegg til etterrier og det var vondt d, har slitt med kolikk smerter både da jeg var gravid med lillegutt, den gang jeg mistet og nå, til tider er det sånn jeg tror det er noe veldig galt, og fosterstillingen høres ganske så kjent ut ja:( er ikkje mye kjekt men nyko hjelper faktisk veldig...

Jepp, har matt mye magesmerter hittil. Jm mener det er sterke kynnere, så jeg er fritatt tungt arbeid for tiden. Løft og tøy/bøy fremprovoserer smertene.

Back
Topp