Vifsla
Elsker forumet
Jeg holder på å klikke av min egen unge, det var mye uro og gråt med førstemann, men lillebror tar kaka. Han skriker og skriker stakkars, når han ikke spiser eller sover, og er kjempeurolig hele tiden.
Dette begynte når han var ca 2.5 uker gammel. Ringte til og med legevakta for jeg tenkte det må jo være noe alvorlig galt siden han hyler så mye...
Har vært hos kiropraktor som hjalp han med noen låsninger, ikke at det hjalp så mye på gråten.
Minifom har vi prøvd, uten effekt. Har prøvd ei uke med melkefri kost, og drikker ikke kaffi/cola. Har redusert melkeproduksjonen så han skal få mer av fettmelka... Er tom for ideer nå
Noen tips? Har kontaktet manuellterapeut, men han hadde ferie.
Flere med kolikkunger som vil dele råd eller få ut frustrasjon?
Dette begynte når han var ca 2.5 uker gammel. Ringte til og med legevakta for jeg tenkte det må jo være noe alvorlig galt siden han hyler så mye...
Har vært hos kiropraktor som hjalp han med noen låsninger, ikke at det hjalp så mye på gråten.
Minifom har vi prøvd, uten effekt. Har prøvd ei uke med melkefri kost, og drikker ikke kaffi/cola. Har redusert melkeproduksjonen så han skal få mer av fettmelka... Er tom for ideer nå
Noen tips? Har kontaktet manuellterapeut, men han hadde ferie.
Flere med kolikkunger som vil dele råd eller få ut frustrasjon?