Flere med Knerten feber..?

_gjotterii_

Elsker forumet
Veslemor har helt dilla!! Såg den første filmen 3-4 fire ganger på en dag, og sett Knerten gifter seg på ordentlig kino( noe som var SÅ kult) Vi måtte legge inn Knerten sangen på mobilen så nå kan hun Knerten det er meg på rams:) og da vi kom hjem fra bhg idag hadde pappen hennes en gave, Knerten cden, så nå er det full rock and roll!! :)

Jeg har unngått de filmene ennå.. Vil se de selv først og vurdere om de ødelegger for bøkene.. De vil jo ødelegge litt for fantasien når man leser bøkene.. I bøkene må man jo bare se for seg hvordan huset og butikken og alt ser ut..

Men har veldig lyst til å se de selv[:D]

takler ikke knerten sånn personlig, så har ikke 'eksponert' hu for han enda[8D][8D][8D]

er prinsessa og frosken det går i her, helt gal etter den filmen!

Såg filmen din på FB. Torjus lo så godt av den[:D]
"Ein gang tiiiil" Tror vi såg den 10 ganger. Søta di[:D][:D]

Vi har ikke sett den enda.

Ikke knerten, men GRÅTASS (nii-nii-nii) - HER KOMMER HAAAAN! (Gjerne 1000 ganger for dag) [8D]

Nope.. har ikke sett den selv heller[8D] Her er det TINGELING som gjelder[:D]

Husker jeg såg det for meg litt anderledes da jeg leste bøkene som liten og da læreren leste de høyt mens vi spiste i 1,2 og 3 klasse. Men kjempe søte filmer syns jeg :)

_Nanne_ hehe ja je lo så je gråt da hu dreiv på :) hu tar jo helt av så fort hu hører musikken :):)

Hun har sett den et par ganger, tok den opp fra TV1000. Men hun har ikke vist den største interessen for den ennå..

Pippi og Emil derimot! Den dilla har vart snart et år.. Hun eeeelsker de gamle filmene!

Har oxo super dilla på Cars, men nå er (heldigvis:) den filmen ødelagt så er blitt en bilpause :)

Vi har ikke sett de filmene. Men her er det Kaptein Sabeltann som er helten [:)] Har alle filmene, og var på show i sommer. Det var stas det!

her er også knerten populær, sammen med tingeling og pelle politibil.
men det som er mest pop for tida er kaptein sabeltann....
storesøster har vært syk en periode nå, så vi har sett en god del filmer, og de filmene som fenger mest er de med ekte mennesker, ikke animasjon eller tegnefilm.

Her er Timmy Tid og Sauen Shaun Favorittene for tiden[:)][:)]

ORIGINAL: Merri24

Hun har sett den et par ganger, tok den opp fra TV1000. Men hun har ikke vist den største interessen for den ennå..

Pippi og Emil derimot! Den dilla har vart snart et år.. Hun eeeelsker de gamle filmene!

Pippi og Emil er de store favorittene her også, spesielt Emil. "Se Emil" er en gjenganger for tiden [:D]

Wow! Var hun virkelig på kino? Klarte hun å sitte stille?

Jeg spør fordi vi skal ha med vår jente på teater for første gang i desember, og hun er ei veldig aktiv jente, så vi er spente på om hun er klar for det, eller om vi bare må gå hjem halvveis i fortellingen.

Her er det Kardemomme by som fortsatt er det store, men Emil kommer mer og mer hos oss også.

Back
Topp