Bamsemor
Gravid for første gang :)
Det er nå 4 uker siden jeg hadde keisersnitt. Hadde selvfølgelig vondt i starten men det gikk over etter hvert. For ei uke siden begynte jeg å få vondt på høyre del av såret, en sviende og brennende smerte. Det gjør vondt når jeg strekker meg ut, altså gjør det vondt å gå og stå. Måtte begynne å ta smertestillende igjen, men syns ikke det hjalp så mye. Var inne på sykehuset for å sjekke det på fredag og ble undersøkt med både utvendig og innvendig ultralyd men de fant ikke noe væskeansamlinger eller noe som er feil. Såret i seg selv er veldig fint, ikke noe væske eller hovent og allmenntilstanden er veldig fin så det er ikke snakk om noe infeksjon.
Legen mente at det er noe nerver som har kommet med i såret og syinga og det er det som gjør vondt nå. Fikk beskjed om å ta smertestillende jevnt og la det gå ei ukes tid. Men merker jeg begynner å bli utålmodig da jeg må skifte bleier sittende, dusje sittendes osv. Lurer litt på hvor lang tid det vil ta før det går over..
Noen som har hatt noe lignende smerter etter keisersnitt?
Legen mente at det er noe nerver som har kommet med i såret og syinga og det er det som gjør vondt nå. Fikk beskjed om å ta smertestillende jevnt og la det gå ei ukes tid. Men merker jeg begynner å bli utålmodig da jeg må skifte bleier sittende, dusje sittendes osv. Lurer litt på hvor lang tid det vil ta før det går over..
Noen som har hatt noe lignende smerter etter keisersnitt?