Flere med isjiassmerter?

Gæmmis

Elsker forumet
Jeg har de siste dagene hatt isjiassmerter, sånne som strømmer ned gjennom rumpeballene og ned til lårene. Auauau!

Gjør forskjellige tøyeøvelser jeg har blitt tipset om, men det kommer fort tilbake.

Tips?

Hadde det etter forgje svangerskap, det hender jo at det blir så løst bak ved bekkenet at nervene kommer i klem.
Jeg fikk hjelp av en hånd akkepunktør og da slapp det gitt. Fikk mer energi og overskudd etter på. Så du kan jo prøve akepunktur.
Bra med tøying. Men de shaktimattene man får kjøpt på helsekosten er veldig smerte lindrende og kan brukes på forskjellige deler av kroppen. Har en som lingner og legger meg på den når jeg får bekken og korsryggsmerter, gjør susen med 10 til 20 min:)

Håper du føler deg bedre og at du finner noe som funker for deg:)

Tusen takk for tips[:)]

Mye her jeg gjerne vil prøve ut!

Tusen takk for mange gode tips! Her får ikke mannen røre skittentøyet[;)] Men han støvsuger, lager mat, rydder osv., og er dessuten flink til å sende meg avsted for å hvile når jeg ser sliten ut.

... Men sånn ellers har du styr på tvangstankene dine?[8D]

Hmm deler kun på vasken i tre jeg.. Hvit, farget og sengetøy/håndklær... Men ellers får jeg ikke alltid lov til å brette tøy for ifølge samboer så gjør jeg det "feil".. Tror jeg skal fortsette å gjøre det feil for jeg hater å brette [:D]

Men var vel egentlig en ryggsmerte tråd det her.. Passet nevøen min 3 dager sist uke (2 år snart) og tenkte ikke på løft og slikt så nå har jeg vondt i nedre rygghalv del :( Men har meldt meg på Yoga for Gravide som starter 11 August det gleder jeg meg til!

Ja, gravidyoga vil jeg også prøve! Får se om det finnes noe i nærmeste by. Var på babyyoga med snuppa, det var himmelsk[:)]

Ja, jeg er veldig plaget med det, begynte i det små, men nå er det blitt veldig ille.. For to kvelder siden klarte jeg plutselig ikke å gå [8D] Men jeg som jobber på et treningssenter med naprapater og osteopat blir tatt godt vare på, første behandling idag, håper det hjelper [:D]

Jeg sliter også med at smertene fra gammelt prolaps driver å forstyrrer i hofteområdet. Har murret litt til og fra i flere år, men nå låser det seg mye. Ble overtalt av samboer og lege til å prøve kiropraktor. Var på første time igår. Føler meg støl og litt mørbanket idag, men selve timen gikk veldig bra (synte det hørtes velsdig skummelt ut å skulle bli knukket opp, men det var jo ikke farlig). Skal fortsette å gå dit en stund, så håper det hjelper.

God bedring til alle vondter

Back
Topp