Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Innlagt på sykehuset, vært her siden tirsdag :/ god bedring til deg!![]()
Hadde det sist svangerskap, begynte i uke 6 og fortsatte helt til jeg fødte... Merker ikke noe nå da, men nå er jeg jo bare 4 uker. Håper dere blir litt mindre kvalme fremoverFlere enn meg? Hadde det også i første svangerskap. Var dårlig fra uke 6 til rund OUL tiden...
Denne gangen begynte det med morgen kvalme 5+0 og bare ble verre og verre. Sykemeldt og sengeliggende...
Ett kjerringråd mot uvi, ta så varmt vann ( ganske varmt) som du klarer og sett rumpa oppi. Har ikke hatt uvi siden og det er maaaange år sidenTenker mye på deg! Kjemper for å ikke bli innlagt. Får super dårlig samvittighet ovenfor min sønn. Har i tillegg kraftig UVI og må ta tabletter for det. Og det er jaggu en kamp i seg selv og holde på de....
Ett kjerringråd mot uvi, ta så varmt vann ( ganske varmt) som du klarer og sett rumpa oppi. Har ikke hatt uvi siden og det er maaaange år siden![]()
Hahaser det for meg. I baljen til poden
![]()