Flere med hodepine??

Gjørdis

Glad i forumet
Siden i går morges har jeg hatt en dundrende hodepine/migrene.
Klarer ikke sove, har tatt Paracet men det hjelper fint lite,vil bare kaste opp.

Er 4+4 i dag, kan det være dette de kaller for svangerskapsmigrene eller er det for tidlig?

Jeg hadde helt latterlig vondt i hodet i går. Lå i senga i mørket hele ettermiddagen og måtte ty til smertestillende før det ga seg. Aner ikke om det er svangerskapsrelatert, men har kikka litt rundt på nettet og det er visst forholdsvis normalt å være plaget med hodepine i svangerskapet.. [&:]

Jeg tolker alle "tegn" med smerter/ubehag som svangerskapsrelatert, og tror det er positivt[:D]
Da kjenner jeg hvertfall at kroppen er i forandring[;)]

uff, kjedelig med hodepine. jeg sleit masse med migrene forrig svangerskap. gikk til akkupuntur å det hjelp faktisk velldig....

Hehe jo jeg gjør egentlig det samme..

"oi, så tørr humor jeg har nå - jaja, er vel normalt når man er gravid!"

"oi, nå gleder jeg meg til snøen kommer - jaja, man får vel sånne rare tanker når man er gravid!"

"nei, nå tar jeg meg en pause fra jobben. Det må da være lov når man er gravid!"

[8D]

Jeg har fått det.. Hadde det sist også.. Det er helt grusomt.. [&:]

Det virker som hodepinen har lettet litt nå.
Har gått meg en liten tur å det hjalp[:)]

Håper bare jeg slipper å bli plaget med hodepine i svangerskapet, det er helt forferdelig.

Har hatt lett hodepine i en uke. (Skikkelige stikninger i tinningen i en times tid i går)
Det hører vel med har jeg forstått. Er i grunn gla jeg kjenner at jeg er gravid.

ORIGINAL: frøkenL

Jeg har og hatt en del hodepine og den er sikkelig inntens..Hadde nesten aldri hodepine før jeg ble gravid.. Kommer som oftes når jeg er kvalm i tilegg..De siste dagen har jeg vært veldig plaget. Både med intens hodepine og spydd mye! *sliten*

Har det på samme måte som deg, men nå har den heldigvis sluppet taket, gikk meg en liten tur i stad og tror det hjalp å få litt frisk luft[:)]

Jeg har også hatt hodepine innimellom etter at jeg ble gravid, og jeg tror det er fordi jeg ikke drikker nok. Har prøvd å få i meg mer drikke og da har hodepina lettet. Det er godt da, selv om jeg ble gående på do 6 ganger fra klokken 0800 til 1100 i går formiddag!

JA! Hadde skikkelig hodepine i går.. bare håper migrenen holder seg borte som i forrige svangerskap.

Ja har begynt med det de siste dagene. Mulig at jeg får det fordi det er begrenset hva jeg får i meg av mat om dagen... meget kvalm[:'(]

Back
Topp