Flere med hodepine?

Mamma2010&2013<3

Flørter med forumet
MAI 2013
Den siste tre ukene har jeg vert plaget av ekstrem hodepine. Det er verst etter at jeg reiser meg opp f.eks av sofaen, og ellers når jeg går. Så lenge jeg sitter i ro er de ikke så veldig gale. Jeg drikker mye vann hele dagen, så tror ikke det er derfor. Nettopp startet i ny sommerjobb, og er helt fullstendig utslitt etter første dagen idag :s

Noen som vet hva som hjelper? Og eventuelt hvor ofte jeg kan ta smertestillende? Jeg prøver å ta max en om dagen, da jeg ikke vet om det skader mini i magen?
Er snart 17 uker på vei.

Jeg er takknemlig for alle slags tips :)

Jeg har også vært ekstremt plaget med hodeverk di siste ukene, helt for jævlig [:'(][:'(]

Paracet kan man ta 1-2 stk intill 3 ganger om dagen[:)][:)][:)]

Hadde det ikke vært før den så hadde jeg dødd[8|][8|]

Som sykepleier kan jeg fortelle deg at Paracet brukt etter forskriftene ikke er farlig. MEN, er hodepinen noe som vedvarer, ville jeg sett etter andre løsninger. 

Jeg skjønner deg med hodepine, jeg sliter veldig selv til tider. Jeg tar skjelden noe smertestillende! Men pleier å reise meg rolig opp når jeg har sitti eller liggi lenge. Det er stortsett når jeg reiser meg for kjapt at hode begynner å verke!

Lykke til med hodet..!

Jeg har og¨så vært plaget med hodepine. Blodtrykk og blodprøver var perfekt, legen sa at den hadde ingenting med svangerskapet og gjøre...men vet ikke helt om jeg tror på han siden jeg aldri har hatt det slik før, men har vært bedre den siste uka (kan være at jeg slapper mer av siden jeg fra fredag har ferie til 17. august)

Innimellom har jeg noe kraftige smertere i hodet. Til tross for det så har jeg ikke tatt smertestillende i løpet av svangerskapet. Håper smertene hos deg vil gi seg snart.
Mulig man spenner seg litt ekstra når man er gravid, at det er derfor man får hodepine. Likevel skal jeg forsøke å holde meg unna smertestillende så godt som mulig i svangerskapet.

i forrige svangerskap var jeg ekstremt plaget av hodepine... det var helt forferdelig! [&:]

Jeg tok litt paracet og kom meg gjennom dagene, men hadde hodepine så og si hele svangerskapet! [&:]

Har grusom hodepine, mer som migrene... Nesten hver dag. Synes ikke paracet hjelper. Det eneste som hjelper for meg er å sove en liten dupp, men er jo ikke bare enkelt med en ettåring hjemme... :P Ellers er det jo viktig å prøve å drikke masse vann! Vet jeg er litt dårlig på det... Skal vel drikke enda mer nå når vi er gravide.. Håper det gir seg snart for oss alle!! [:)]

Jeg er også plaget med mye hodepine i perioder..tar 1g paracet når det blir alt for galt!

Jeg sliter og med hodepine men,tar ingenting for det for det kommer fra nakke og skuldre og da er det bare litt masasje fra mannen som hjelper.... så håper mannen gidder og massere litt i kveld for nå har eg hatt veldig vondt i mange dager i strekk [&:] Håper smertene gir seg for alle snart...

Jeg ville prøvd å ta Paracet noen dager og sett om det hjalp.
Hvis ikke hadde jeg gått til kiropraktor eller naprapat. Kanskje det er noen spenninger som trengs å løses opp.
Jeg fikk dårligere syn under forrige svangerskap og mått endre styrke på brillene mine. Kanskje en mulighet?

Jeg har firbromyalgi og har fått beskjed av legen på smerteklinikken jeg går, at det ikke er farlig å ta Paracet de dagene jeg har veldig vondt. MEN jeg ville som sagt gått til kiropraktor/ naprapat hvis det ikke ble bedre.

Lykke til!

så bra det ikke bare er meg som sliten med den fandens hodepinen:( skal til jormor nå om en liten time s¨må nesten spørre hu litt=)[:)]

Huff. Nei det skal ikke være enkelt med det her... Har å hodepine så det suser her.. Men har nu ikke tatt noe smertestillende. Har bare prøvd å slappe av litt og fått kjæresten til å gi meg litt masasje på kvelds tia. Har heldigvis ikke hatt det hver dag da, den kommer og går. Sånn har den holdt på nu en liten stund, får håpe at det gir seg snart for oss alle her.

Back
Topp