Flere med halvtette neser her?

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Er ikke forkjøla, men pga svelling av slimhinner er nesa halvtett. Akkurat nok til å plage meg, men ikke nok til at jeg føler det er ok med nesespray. Flere som har denne plagen?

Er potte tett!!

Helt likt! Konstant halvtett, og neseblod iblant :wideyed:

Jeg er pottatett, men er forkjøla så er nok derfor. Var dog plaget med tett nese tidligere i høst, og det var ikke knyttet til forkjølelse. Men, blør lettere i nesa enn til vanlig.

Heldigvis så blør jeg ikke neseblod. Men jeg er en nesepuster til vanlig.
Puster kun gjennom nesa når jeg sover og ellers. Blir så fort tørr på lepper og i halsen av å puste gjennom munn.

Ja :/ Hadde det slik i første svangerskap også.

Ja! Og det begynte i dag, hehe. Helt tett, men ikke syk ellers. Da skjønner jeg hvorfor :)

Helt tett hver kveld og natt

Heihei :) Sniker fra april her. Har slitt med akkurat samme problem selv, heldigvis har det gitt seg nå!! Ville likevel bare titte innom for å anbefale saltvannsskyll. Dette laget man enkelt selv ved bare å koke opp en mengde vann og tilsette salt, vente til det er lunkent for videre å skylle nesen. Funker ved å fylle et sugerør eller øre- og neserenser som fås kjøpt på apotek. Dette hjalp for meg i hvert fall :)

Heihei :) Sniker fra april her. Har slitt med akkurat samme problem selv, heldigvis har det gitt seg nå!! Ville likevel bare titte innom for å anbefale saltvannsskyll. Dette laget man enkelt selv ved bare å koke opp en mengde vann og tilsette salt, vente til det er lunkent for videre å skylle nesen. Funker ved å fylle et sugerør eller øre- og neserenser som fås kjøpt på apotek. Dette hjalp for meg i hvert fall :)
Takk for tipset

Back
Topp