Flere med "god" tid?

Du er ikke alene :p Nå har vi mesteparten fra nr. 1 også da så er ikke så mye vi trenger :)

Null stress! Mn har en del fra storebror da :) Blir vel litt klesshopping på ferietur hvis det blir jente denne gangen. Ellers tar vi det vi skulle trenge når det nærmer seg. :)
Men med førstemann starta jeg tidlig for å få spredt utgiftene utover året isteden for alt på en gang, spesielt når det blir juletider og gavehandling i tillegg :)

Det eneste jeg har gjort er å ta med meg et par skummadrasser fra IKEA da vi var der. Skal fikse opp ei vugge som bestefaren til mannen lagde da han ble født, så trengte ny madrass jeg kan kutte til. Tenkte det skulle være et lite prosjekt nå i ferien :) Ellers venter vi nok til etter neste UL i uke 15 eller OUL. Men tenkte vi skulle ønske oss en del til jul også, ting man ikke nødvendigvis trenger med en gang, og er jo ikke sikkert ungen er født en gang da.

Handlet litt da jeg var gravid i fjor, men mistet i uke 18, rakk å kjøpe seng og litt klær og sånt så har jo noe, går ikke på den smellen igjen altså...

Jeg er litt stressa. Rett og slett fordi det er mye som skjer fremover, og vi har en på 3,5år som tar mye tid/energi. Jeg vet også hvor dårlig form jeg var i fra uke 30 sist. Derfor vil jeg ha god kontroll på ting og tang.

Også er det jo både koselig og gøy å pusle med disse babytingene daa❤️

Har fullstendig roen jeg også, men har kjøpt en del ting bare fordi det har vært på tilbud.. Spart masse penger.. Er ikke så mange lønninger igjen til babyen kommer, så greit å fordele det litt.. Dessuten har de åpen retur inntil et år.. Så skulle det gå riktig gale, så får jeg sende tingene tilbake..

Er førstegangs så jeg kjenner litt på stresset, men vi har ikke kjøpt noen ting enda... Har flyttet litt rundt på ting i huset da for å lage bedre plass og sånn. Venter til etter UL, fordi vi vil se hva det er vi venter, og samtidig har jeg vært så redd for at noe skulle gå galt, at om vi plutselig har vogn og masse babyklær i hus og jeg mistet da ville det blitt en enda verre nedtur. Derfor synes vi det er greit å vente litt. Men som andre sier over her, så er det noe med å spre utgiftene utover så blir nok litt etter UL hvis alt går bra :)

Ja, jeg stresser ikke :) vil vente til etter oul i juli, for tør ikke stole helt på at dette går bra enda. Men hvis alt er bra på oul, så begynne rjeg så smått å få tak i ting etter sommeren tenker jeg:)

Veldig god tid her ja. Hadde det sist og egentlig:)

Driver og titter litt på vogner da, men klarer ikke finne noen som har tenkt til å ta inn den nye til Britax som jeg har lyst til å se på:p startet tidlig med det nettopp for å bruke goood tid på å bestemme oss, men komme ikke til å kjøpe før August. Den vi har nå forsvinner som barnehagevogn..

Hehe, føler meg ganske laidback jeg også. Men dette er nr fire så trenger å kjøpe minimalt. Føler meg ikke særlig gravid heller og er ikke mange jeg har fortalt det til heller enda

Jeg kjenner meg skikkelig laidback her inne, det er mange som allerede har bestilt utstyr og lignende :D

Jeg føler det er så lenge til desember og vil helst på OUL først.
Er vi flere som ikke stresser med slikt enda eller er jeg den eneste..? :p
Du er ikke den eneste jeg har såvidt gjort meg opp en mening om mulig vognmerke, men thats it:)

Føler meg veldig laidback om jeg får si det selv. Trodde andre svangerskap ville by på mer bekymring og stress men når man har gått igjennom det før så husker man hva man trenger eller ikke. Har litt utstyr fra storesøster, men trenger nytt babysete da det andre var fra 2011. Vil også trenge en ny seng denne gangen. Blir det jente så har vi alt av klær, vis ikke må vi på shopping.
Er fortsatt lenge til 1.januar. Om vi klarer å bikke over nyttår.

Back
Topp