Flere med "god" tid?

Jeg stresser ikke i det hele tatt :) Vi har mesteparten fra storesøsken da, men likevel endel vi trenger :) Tenker at vi har goood tid :)

Haha så enig! Føler meg skikkelig avslappa i forhold til mange har, har verken sett på barnevogn eller vært på tidlig ul! skjønner godt at folk blir ivrig og gleder seg å sånn da, og vil få ting på plass, men jeg klarer ikke helt å forholde meg til d enda selv!☺️

Jeg kjenner meg skikkelig laidback her inne, det er mange som allerede har bestilt utstyr og lignende :D

Jeg føler det er så lenge til desember og vil helst på OUL først.
Er vi flere som ikke stresser med slikt enda eller er jeg den eneste..? :p
Jeg har ikke kjøpt eller gjort noe enda. Er liksom ikke helt sikker på at dette går bra enda. Kansje når jeg runder 20 uker :)

Føler meg ganske laidback, og har det meste fra nr 1. Likevel er det ok å spre utgiftene utover, spesielt for 1 gangs mødre. Det blir fort store summer! :)

Jeg kjenner meg skikkelig laidback her inne, det er mange som allerede har bestilt utstyr og lignende :D

Jeg føler det er så lenge til desember og vil helst på OUL først.
Er vi flere som ikke stresser med slikt enda eller er jeg den eneste..? :p
Du er ikke den eneste ;) jeg stresser heller ikke :p ligger på sofaen og tar livet med ro :)

Har heller ikke brukt et øre ennå på utstyr og klær!:p Men jeg sitter selvsagt og ser litt rundt om på de ulike merkene og modellene på bilstol, vogn osv. Kjøper sikkert noen plagg etter ultralyd for å feire, men resten tar jeg når jeg føler for det:)
Er førstegangs så jeg føler jeg går meg litt vill i en ukjent jungel så har bare funnet ut at det er like greit å ta det som det kommer;)

Har ikke kjøpt noen ting enda, ikke utstyr og ikke klær. For min del blir det for tidlig enda, og personlig venter jeg nok til høsten før jeg begynner handlingen. Begynte ikke før jeg var rundt 7 mnd på vei med første, så blir nok ikke noe tidligere denne gangen.. Nå har vi jo i tillegg en del etter første:) kjøpte også for mye ting til første mann som jeg fant ut at jeg ikke trengte egentlig (rakk mye shopping de siste ukene av permisjonen gitt:p) Denne gangen tenker jeg som så at butikken er åpen etter fødsel også.. Virket ikke som jeg trodde det på slutten av svangerskapet sist:wacky:
Er veldig gøy med handling, så skjønner at mange allerede er i gang! For min del føles det bare mest komfortabelt og vente, men ser jo poenget med å følge med på salg etc underveis... Så kanskje vi kjøper noe om det kommer noen kupp denne gangen!

Jeg har ikke kjøpt noe enda, og venter nok litt til. Har heller ikke noe igjen fra de andre barna, tror jeg ga vekk det meste etterhvert som venninner fikk barn. Men gleder meg masse til babyshopping, herlighet så mye søtt de har i butikkene!!

Jeg har så god tid med alt! Så i dag må jeg vel få ringt jormor også ;) ikke handla en ting, det kommer etter oul engang ;)

Jeg er førstegangs, og har ikke begynt å tenke på å kjøpe ting enda en gang :) Vil på oul først! Nå arver jeg en god del ting og klær, fra begge kjønn, så vil først få litt oversikt før jeg kjøper noe som helst selv.. :)

Har heller ikke kjøpt inn noe ,men nå har jeg fullt opp med både gutt og jenteklær fra før av :) Mangler mye da jeg ga bort/solgte både seng,vogn,stellebord ,babysitter ,bilstol og sånne ting men er heller begynt å legge av penger istedenfor å kjøpe enda :)

Har ikke handlet noe ennå, men tenker kanskje å kjøpe vign etter oul.. da er jeg "sikker" på at det er greit med den lille ;-) Men har ikke handlet noe og kommer nok ikke til å gjøre det riktig ennå heller..

Eneste vi har kjøpt er bilstol og base pga tilbud. Alt annet blir vi å vente med til oktober :)

Ja, har god tid! Dette er min nr 2 da, så kan ha noe med det å gjøre. Tror ikke det er mye vi trenger å kjøpe. Lit ulltøy i minste str og en tripp trapp-stol til.

Det er vel ikke det at jeg er så forferdelig avslappet vil jeg si, mer det at det er vanskelig og helt tro det er sant og redsel for at noe fortsatt kan gå galt som gjør at det er helt uaktuelt å begynne med noen form for innkjøp til den lille. Ingen tvil om at det er nok av tid og nye tilbud vil komme så er ikke bekymret for ikke rekke det som må til.

Har å veldig god tid. Eneste har begynt å tenke på hvilken vogn. Men det e det eneste, har masse klær etter guttan våres.

Back
Topp