Flere med dyr her?

Fly

Elsker forumet
Flere her inne med dyr :) ? Lyst til å vise bilder?

Vi har per dags dato fire hunder her hjemme, Ivy, Lyra, Oliver og Simi :) Også skal vi ha kull til høsten så ikke utenkelig at noen blir igjen da.

Også har vi en Dansk Varmblods på 17 år, Carex :) Verdens snilleste!

Også har vi to huskatter, Pil og Rips :)

Fantastisk nydelige hunder!

Har ei lita nydelig border collie tispe, sofagrisen til mamma <3 utrolig fine hunder du har :)>

Åååh, hadde en stoor hanncollie som døde i 2007, den rasen er bare helt fantastisk nydelig! <3 Skulle gjerne hatt en slik igjen, han het Junior :)

Nå har vi en pusekatt på snart 10 mnd som heter Mozart.... Og et veldig stort og snilt marsvin som heter Spike :) Disse er våre foreløpige barn!!

En skogskatt som heter Aristo på 4 år

Flotte hunder og ikke minst flott hest du har. Har selv Dølahesten Birk og 2 katter, Saga og Lillebjørn

har en stk skogskatt med namn fritz som er 5 eller 6 år tenker jeg,og 7 fisker ;)
driver aktivt med hest,men har ikke hest selv lenger ,da jeg føler at tiden ikke strakk til nok :( men er så heldig at jeg får låne så å si når jeg vil :D

Vi har bare en søt liten pusekatt =)

Her er det nok av dyr! Hadde ikke gjort noe å få solgt noen av dem nå:P
Driver oppdrett av chinchilla. Kjempe morro! Men merker jeg ikke strak til helt under forgje svangerskap. Håper ikke det skjer denne gangen.

Så har jeg (vi) katten Fiffi som blir 12 i år, hatt henne siden dag 1. Ble født nede i nabo laget der jeg bodde når jeg var yngre.

Så har vi et 420L Akkvarie med sølvhai og 2 underlater. De underlatene kunne jeg hvert for uten!! Var sambo som ville ha fugl, men jeg som blir sittende med all arbe!

Har hatt hund og masse annet tidligere. Og kunne veldig gjerne tenkt meg en ny hund. Men ikke føre slutten av neste år evt 2014. Så vi får se hva tiden bringer:))

Jeg(vi) har en ulvehund.

Vi har ei katt på nesten 3 år og en rottweiler på 1 år :)

Må bare spørre:P
Men er det en blanding av ulv og hund eller er det en husky eller noe? hehe

Back
Topp