Flere med campingvogn?

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Nå har lille og jeg vært å satt på varmen i vogna.. Blir første helg på han :) 18 dager i dag...
Dere andre som camper med baby.. Hvordan gjør dere det med vindu og luft? Vi ligger alle i ene delen av vogna og MÅ ha vindu åpen.. Men er jo så små forhold i vogna- tenker på trekk... Har køyseng ved siden av dobbeltsenga (baby ligger med oss) og ser for meg at storesøsken må ha vinduene sine åpen... Desverre... Blir for nært vil jeg mene å ha vinduet v dobbelsenga åpen :( ikke bare bare

Hva gjør dere andre?

Har ikke noe erfaring med camping med baby, men hs sa til oss at hvis vi vil ha soveromsvinduet åpent om natta og det blir trekk så er det bare å ta en tynn bomullslue på lille :-) de har jo bare godt av frisk luft, så lenge de har lue på.

Har ikke noe erfaring med camping med baby, men hs sa til oss at hvis vi vil ha soveromsvinduet åpent om natta og det blir trekk så er det bare å ta en tynn bomullslue på lille :-) de har jo bare godt av frisk luft, så lenge de har lue på.
:) lille ligger med lue hjemme også (pga temp på soverommet) Er jo sant - de har jo godt av frisk luft :)

D sa jordmora på sykehuset også ;)

Back
Topp