Ja begge er født naturlig, håper på det denne gang og
Kan komme låsninger under fødsel, så mulig det er derfor du kjenner det nå. Spesielt om du ligger/sitter halveis oppreist under fødsel. Blir mye trykk mot halebeinet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja begge er født naturlig, håper på det denne gang og
Kjenner det i halebeinet hvis jeg sitter lenge rolig, og nedover lysken hvis jeg går mye. Håper det ikke forverrer seg utover! Noen som har erfaring med at de har kjent litt, også har det blitt mye verre utover? Eller har dere bare hatt litt hele tiden?
Tenker det samme selv, og heldigvis gjør lege og fysioterapeuten det også. Jeg begynner ikke i jobb igjen før jeg er frisk nok til å være på jobb uten at det går utover de hjemme.100% sykemeldt på grunn av ryggvondt (har hatt en del vondt før graviditeten også) og bekkenvondt. Det er stygt å si det, men jeg håper virkelig jeg blir det ut svangerskapet.. jeg har to barn selv her hjemme, pluss en bonus som trenger at jeg er på når jeg er hjemme. Når jeg har vært på jobb blir jeg liggende utslått på sofaen og klarer ikke noen ting.. Det viktigste for meg nå er å ta vare på de jeg har hjemme. Jobben klarer seg godt uten meg, selv om det er ekstremt kjedelig !