Flere med bekkenplager allerede? Tips?

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hver gang jeg er gravid, så får jeg bekkenløsning, det er et av mine sikreste symptomer før positiv test. De gangene det ikke har gått bra så har det ikke vært så fryktelig fremtredende annet enn at jeg kjenner det når jeg har reist meg opp og når jeg har gått litt. Denne gangen er det helt sinnsykt vondt allerede å jeg frykter at sykemeldingen min må forlenges. Jeg gikk en relativt lang tur forrige helg, nesten 1 mil tur/retur, og det er etter dette at bekkenet virkelig har slått seg vrangt. Før har jeg bare hatt vondt i symfysen, men nå er det overalt. Ryggen, tissen (JA!), symfysen og rumpa. Har noen vært borti dette og klart å trene det bedre?

Jeg hadde bekkenløsning/symfyseløsning før fødsel sist, men da kunne jeg trene frem til jeg var 7 mnd på vei. Nå kan jeg ikke gå å lever i barnehagen en gang uten at jeg har store smerter på vei hjem å resten av dagen. Jeg liker ikke å klage, for jeg har mista så mange ganger, men jeg trenger en løsning. Jeg skriver masteroppgave for tiden, så blir mye stillesitting når minsta ikke er hjemme.
 
Ja, mitt eineste tips er å skaffe deg et bra bekkenbelte og ligge mest mulig å ha bbhugme pute
 
Ja, mitt eineste tips er å skaffe deg et bra bekkenbelte og ligge mest mulig å ha bbhugme pute


Jeg har ikke tid til å ligge med masteroppgave som skal skrives samt en aktiv toåring. Men bekjennelse derimot, DET kan jeg gå til innkjøp av! Har du noen tips? :)
 
Jeg har ikke tid til å ligge med masteroppgave som skal skrives samt en aktiv toåring. Men bekjennelse derimot, DET kan jeg gå til innkjøp av! Har du noen tips? :)
Eg fekk låne av fysio, så har ingen tips, berre vær obs på at mange bekkenbelte er for små og smale, det eg fikk låne var bredt å kunne justeres flere plasser
 
Back
Topp