Flere med barn med mange års mellomrom?

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Min datter fyller 8 år i august

Så det blir godt over 8 år imellom.

Det var en venninne som sa til meg at hvis det er mer enn så og så mange år i mellom regner man som førstegangsfødende igjen. Stemmer dette?

Blir 6,5 år mellom mine... En ja de sier at går det mer enn 7 år mellom så er det for det er første gang... Du er jo ikke førstegangsfødene men prosessen blir som det skulle vært første gang :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hun vil være noen måneder over 4 år

Mine barn er 15, 14 og 7... så her er det ei stund sidan sist. Innbiller meg at når eg fekk tredjemann fekk eg beskjed om at det ikkje var som ein ny førstegangsfødsel, at dette ikkje stemte. Fødselen min forsterka den tanken, det var ikkje som ein førstegangsfødsel (sjølv om det ikkje var direkte behageleg ;))

Mine barn er 6 1/2 år og 2 1/2 år så blir 7år/3år mellom

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det 7 og 9,5 år imellom. Andremann kom på nøyaktig halve tiden av førstemann, men kan vel ikke forvente å fortsette den trenden :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her blir det 6 år mellom dem. Ønsket meg to tette, men ikke alt en kan bestemme her i verden ;)

Min blir 5 rett etter termin :-)

Jenta mi er 6 år, blir 7 i feb. Så det blir 7 år mellom :) litt trist siden jeg har alltid hatt løst på to barn på ikke så stor aldersforskjell siden da har jo dem mer til felles. Men det har aldri passet før no:) posetivt er at den elste klarer seg selv :)

Gutten er nesten 8 når en evt litentass kommer. (Neida, ikke så optimistisk).. Det praktiske er jo at de er veldig selvstendige, og samtidig kan man få god hjelp. Og noen som kan få babyen til å le, sånn etterhvert..

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Eline vil være 6 år og en mnd ved termin :)

Blir 4 1/2 år

Har en gutt som nesten er 6,5. Og en som er 2,5 når nurket blir født :)

Når babyen kommer er prinsen min 3 mnd fra 8 år og prinsessa mi nærmer seg da 6,5 :Heartpink

Og det skal sies at jeg synes det er helt herlig å skulle ha såpass med forskjell mellom de to eldste og den minste.
Har jo tross alt 2 tette fra tidligere :)

Nå håper og tror jeg at jeg skal få kost meg med den lille på en helt ny måte, og det gleder jeg meg veldig til. Skal virkelig nyyyyte å ha baby for aller sist gang :D

Hei :)

Jeg har en jente på 9 år og en gutt på 5 når nurket i magen blir født :)

Back
Topp