Flere med økt utflod? hvor mye er vanlig?

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Litt småkleint spørsmål.. men noen som har økt utflod her?? jeg har det, og det er ikke bare litt heller :hilarious: det er blankt av og til litt hvitt. men ikke noe klumper eller noe! haha uff...

flere???? plis la det være flere :wtf::hilarious::hilarious:
 
Åja, denne gangen som gangene før, jeg blir verre jo lenger jeg kommer. Fra halvveis og utover tror jeg jevnlig at jeg tisser på meg, jepp. Det bare renner.
 
Absolutt! Må på do får å sjekke at jeg faktisk ikke har fåttt mensen til tider :hilarious:
 
Har også vært redd for at jeg pluttselig har fått blødning :facepalm::sorry:
 
«... nei, kjæresten min, jeg må ikke bytte truse fordi jeg har tisset på meg, men fordi dåsa mi driver å spytter som en lama...»
 
Økt utflod her og. Må bruke truseinnlegg hver dag :p
 
Litt småkleint spørsmål.. men noen som har økt utflod her?? jeg har det, og det er ikke bare litt heller :hilarious: det er blankt av og til litt hvitt. men ikke noe klumper eller noe! haha uff...

flere???? plis la det være flere :wtf::hilarious::hilarious:

Har hatt det akkurat likt og har det enda til tider. Alle sier at det er helt normalt (har selv startet en del tråder om det både på oktober og mitt gamle forum juni 2016:p)
 
Har hatt det akkurat likt og har det enda til tider. Alle sier at det er helt normalt (har selv startet en del tråder om det både på oktober og mitt gamle forum juni 2016:p)
Godt å se jeg ikke er alene om dette her :hilarious: har roa seg LITT nå da...
 
Godt å se jeg ikke er alene om dette her :hilarious: har roa seg LITT nå da...

Det er jo bra :)
Hos meg kommer det og går i perioder, har også hatt lite nå idag men før det hadde jeg kjempemye utflod i en lang periode, synes det er så ekkelt :p
Men høres jo veldig normalt ut da :)
 
Det er jo bra :)
Hos meg kommer det og går i perioder, har også hatt lite nå idag men før det hadde jeg kjempemye utflod i en lang periode, synes det er så ekkelt :p
Men høres jo veldig normalt ut da :)
Ja det syns jeg også!! Håper det har roa seg enda mer til TUL 12 april, hahah
 
Jeg skal selv den 11.april :)
Blir spennende :)
Så gøy! Du er sikkert en god del lengre på vei enn meg da, så du får sikkert sett litt mer. Jeg er bare 8 uker når jeg skal :hilarious: men var i uke 6 sist gang og fikk se et hjerte slå, så litt får jeg vel se!
 
Så gøy! Du er sikkert en god del lengre på vei enn meg da, så du får sikkert sett litt mer. Jeg er bare 8 uker når jeg skal :hilarious: men var i uke 6 sist gang og fikk se et hjerte slå, så litt får jeg vel se!

Var 8+0 sist jeg var på ultralyd for 2 uker siden, neste ultralyd vil jeg være 11+6 og gleder meg veldig til å se en sprellende baby ❤️
 
Var 8+0 sist jeg var på ultralyd for 2 uker siden, neste ultralyd vil jeg være 11+6 og gleder meg veldig til å se en sprellende baby ❤️
Så spennende <3 er like stort hver gang:Heartred
 
Back
Topp