Flere me ondt i lysken?

smudii

Stolt mamma til Michelle<3
Flere som er plaget me å ha sinnsykt ondt i lysken til tider? innimellom er d heelt grusomt, skal ikje kunne røre meg.. :O men d sies at d e normalt sia livmora e i vekst, så da satse vi på d :)

jeg kjenner det hvis jeg strekker meg fort eller snur meg for brått. er nok livmoren som strekker seg ja :) 

Bra eg ikke e aleina :) men kan å i blant kjenne d i siden om eg må på do, rimeli ubehageli å man spring ikje akkorat sjelden på do heller d me den lille blærekapasiteten man får av d hær :P

Sliter litt med det selv for tiden. Så vi satser på at det er helt normalt, og at det går over:)

Føles ut som man må tisse konstant, også kommer det bare noen dråper..slitsomt!
Føles ut som magen sprenger her om dagen. Ubehag i nedre del av magen og føles stram!
De siste 2 dagene har magen også blitt kjempehard sånn innimellom, er det det som er kynnere???

Tina_81 skrev:
Føles ut som man må tisse konstant, også kommer det bare noen dråper..slitsomt!
Føles ut som magen sprenger her om dagen. Ubehag i nedre del av magen og føles stram!
De siste 2 dagene har magen også blitt kjempehard sånn innimellom, er det det som er kynnere???

Samme her! Men her om natten våknet jeg av skikkelig krampe i hele livmoren, DET antar jeg var en kynner i allfall??:p

Var hos legen i kveld for å sjekke om alt var i orden, å alt va bra på både urinprøve å blodprøve.. Så puste enda lettere ut nå, så da må man bare bite i seg disse smertene så lenge di har tenkt å vare :)

Har også tenkt på kynner, men usikker på hvor tidlig som er normalt.. synes d er litt tidlig, er bare 16+4 i dag.. Men d e væll forskjell på alle :)

Hvis magen blir kjempehard og strammer seg er det nok mest sannsynlig kynnere. Kommer gjerne litt tidligere i svangerskapet dersom man har født før.

JA!! fikk skikkelig vondt i går da jeg gikk tur på stranda og varte i to timer, sånn av og på. gikk bare i 45 min og fikk det på slutten av turen :S

Back
Topp