flere matvrak her?

to_små

Betatt av forumet
herregud altså, disse lystene mine[8D] de siste to dagene er det wienerpølser jeg har fått dilla på[:-] wiener og lomper, wiener og rekesalat, wiener og spagetti ([8|]ja, jeg sa spagetti)

hvorfor kan man ikke få dilla på gulrøtter eller noe annet sunt da tro??[&o]
sambo blir å fortvile når jeg sier det er pølser til middag igjen, hehe [:D] men regner med lillesnuppa blir fornøyd, hun elsker pølser[:D]

hva har dere dilla på jenter???

I bølger. Nå har jeg liggi på sofan i ukesvis..
Men nu skal jeg prøve og reise meg opp (gruer) også skal meg og sambo sykle en tur til butikken..
Og jeg har DEN handle lista klar i hue!! Kommer til og robbe halve butikken...

Men det snur fort så ikke sikkert før jeg rekker gå inn i butikken engang før jeg blir så kvalm at jeg blir bare til og løpe ut av den igjen.. Begynner og kunne tegninga nå..

Jeg har faktisk ikke dilla på noe spesielt. Men matvrak er jeg allikevel! [:D] Spiser ca. hver 3. time. Er sulten hele tiden [:)] Men er så heldig at faktisk kun er sugen på nogenlunde sunn mat! [:)]

ORIGINAL: Modic

Har ingen spesielle "diller", men er veldig matvrak. Spiser hver 3.-4. time, og går helt i kjelleren om jeg ikke får mat da!!

Hehe. Den turen i kjelleren kjenner jeg til.... er ikke mye jeg får i meg, men når jeg først er litt sulten så har jeg vært nær ved å si: om jeg ikke får noe å spise nå med en gang så setter jeg meg ned og begynner å grine. -etterfulgt av en følelse av at jeg er skikkelig tåpelig som i det hele tatt kan tenke på å si noe sånt.

Jeg spiser konstant først på dagen for å holde kvalmen på avstand. Merker også at en stor lunsj gjør godt. Men når det kommer til middagen mister jeg helt appetitten av å lage mat. Men brødskiver på kvelden får meg i rute igjen. Blir kvalm når jeg er trøtt eller sulten. Og ved middagstid er jeg ganske trøtt.....

Back
Topp