flere mammaer som er matvrak?

mamma til 4 snart5

Flørter med forumet
Jeg fyser på allt mulig..må bare ha mat...spiser jo nesten mere nå enn da jeg gikk med snuppelupp jo...
er sulten og tørster som en gris hele tia...flere som er sånn???eller er det jeg som er litt(veldig)rar

Ej gløyme nesten å spise ej, kjenne ikkje at ej e svolten!

ORIGINAL: cevita

Jeg fyser på allt mulig..må bare ha mat...spiser jo nesten mere nå enn da jeg gikk med snuppelupp jo...
er sulten og tørster som en gris hele tia...flere som er sånn???eller er det jeg som er litt(veldig)rar

Jeg er helt som deg!!!  Det første jeg spurte etter etter fødselen var mat!!!! Var sånn med forrige også! Men klarte da å gå ned i vekt allikevel, det bare tok litt tid. Det har sikkert med amminga å gjøre.

ORIGINAL: bss85

signerer

ORIGINAL: LilleJenta

signerer

Trukje d e bra for melkeproduksjonen... [&:]

Nei, må ete og ikkje minst DRIKKE masse (+ få nok søvn) for amminga sin del... He du gått ned mykje sida fødselen då bss85???

Eter som en liten hest her... Spiser mer enn samboeren... Har faktisk gått opp i vekt.. Men men, ammer jo, det skal være litt sånn...

ORIGINAL: BabyMama

Nei, må ete og ikkje minst DRIKKE masse (+ få nok søvn) for amminga sin del... He du gått ned mykje sida fødselen då bss85???

Sist ej sjekka vegde ej 59 kg, so he gått ned 11 kg, berre 5 to go! E vel d verste so gjenstår! Hehe..
Du da BabyMama?  

Har mer eller mindre mistet matlysten, men får i meg mat for det lille av melkeproduksjon jeg har. Fyser mest på tørket frukt, det kan jeg spise hele tiden nå og yoghurtnøtter[8D]

misunnelig på dere som har matlyst!!Her må jeg tvinge i meg mat....Er kvalm nesten hele tiden[&:]

signera!!

Back
Topp