Flere mammadalter her?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Bare Lillegutt som har et sterkt behov for å ha mammaen sin i nærheten?

Nå roper han, ser etter meg eller kommer med hysteriske skrik hvis jeg er borte i to minutter eller i et annet rom. Enda mer komisk er det når han krabber i fra meg og blir redd :p Hvis andre holder han så kikker han febrilsk etter meg. Om nettene våkner han og hylskriker av full hals, det høres nesten ut som om han har knekt 10 bein på en gang... Da trenger han kos, at jeg snakker og kanskje pupp for å roe seg Nå trenger han mer nærhet og oppmerksomhet hele døgnet, takk gudene for bæresele nå i disse juletider :p

Flere som er slik? Han har alltid vært tålmodig og folkekjær, skulle tro noen hadde byttet ut babyen min :p
 
Ja, hun har alltid vært en mammadalt, men det går greit når jeg er på jobb. Da koser hun seg med pappa og. Men så snart jeg er hjemme igjen, blir det masse gråt når pappan skal prøve å legge henne, trøste henne eller avlaste meg om natta. Da er det bare mamma som gjelder... :(
 
Her er også snuppa helt ekstrem på meg for tiden.

Nå er hun syk i tillegg, så det hjelper jo ikke på situasjon.

Men opplever også at hun hyler hysterisk på natten, og høres redd ut. Så jeg lurer på om hun drømmer.... Denne fasen her går over, husker det fra de andre!
 
Her er vesla veldig selvstendig, og ikke spesielt dalt på noen av oss egentlig.
Hun er glad i alt og alle og er fornøyd med alle i grunn.
Hun craver ikke meg på noen måte.

Får veldig mye tilbakemeldinger på at vi har ei trygg og selvsikker jente.

Selv synes jeg det bare hadde vært hyggelig om hun hadde vært litt mammadalt da:) Bare søtt synes jeg.
Men nei, ikke denne piken.
 
Her er vesla veldig selvstendig, og ikke spesielt dalt på noen av oss egentlig.
Hun er glad i alt og alle og er fornøyd med alle i grunn.
Hun craver ikke meg på noen måte.

Får veldig mye tilbakemeldinger på at vi har ei trygg og selvsikker jente.

Selv synes jeg det bare hadde vært hyggelig om hun hadde vært litt mammadalt da:) Bare søtt synes jeg.
Men nei, ikke denne piken.
Min har vært helt lik Frida men nå har han plutselig snudd altså :p

Sikkert bare en fase eller den berømte spøkelsesalderen :)
 
Min har vært helt lik Frida men nå har han plutselig snudd altså :p

Sikkert bare en fase eller den berømte spøkelsesalderen :)
Kanskje vesla kommer dit også :)
Hadde mamma hjertet likt veldig godt hvertfall. Synes det er så gromt❤️
 
Bare Lillegutt som har et sterkt behov for å ha mammaen sin i nærheten?

Nå roper han, ser etter meg eller kommer med hysteriske skrik hvis jeg er borte i to minutter eller i et annet rom. Enda mer komisk er det når han krabber i fra meg og blir redd :p Hvis andre holder han så kikker han febrilsk etter meg. Om nettene våkner han og hylskriker av full hals, det høres nesten ut som om han har knekt 10 bein på en gang... Da trenger han kos, at jeg snakker og kanskje pupp for å roe seg Nå trenger han mer nærhet og oppmerksomhet hele døgnet, takk gudene for bæresele nå i disse juletider :p

Flere som er slik? Han har alltid vært tålmodig og folkekjær, skulle tro noen hadde byttet ut babyen min :p

Hahaha vi har det HELT likt! For ca ei uke siden var det noen som, over natta, bytta ut mi fornøyde, blide jente med en sutrebaby som er totalt avhengig av å se/kjenne mamman sin 24/7 :p
 
Her er vesla veldig selvstendig, og ikke spesielt dalt på noen av oss egentlig.
Hun er glad i alt og alle og er fornøyd med alle i grunn.
Hun craver ikke meg på noen måte.

Får veldig mye tilbakemeldinger på at vi har ei trygg og selvsikker jente.

Selv synes jeg det bare hadde vært hyggelig om hun hadde vært litt mammadalt da:) Bare søtt synes jeg.
Men nei, ikke denne piken.
Samme her....:) kan gjerne være litt mamma dalt, og pappa dalt, å la være de andre litt...;)
 
Bare Lillegutt som har et sterkt behov for å ha mammaen sin i nærheten?

Nå roper han, ser etter meg eller kommer med hysteriske skrik hvis jeg er borte i to minutter eller i et annet rom. Enda mer komisk er det når han krabber i fra meg og blir redd :p Hvis andre holder han så kikker han febrilsk etter meg. Om nettene våkner han og hylskriker av full hals, det høres nesten ut som om han har knekt 10 bein på en gang... Da trenger han kos, at jeg snakker og kanskje pupp for å roe seg Nå trenger han mer nærhet og oppmerksomhet hele døgnet, takk gudene for bæresele nå i disse juletider :p

Flere som er slik? Han har alltid vært tålmodig og folkekjær, skulle tro noen hadde byttet ut babyen min :p

Så sprøtt!!! Var som å lese om Kasper her..... Han har tatt en skikkelig helomvending fra å være supersosial, sove om natten og egentlig bare være blid. Nå vil han vbare være hos meg, blir utrygg om han ikke ser meg hele tiden, vil ikke sove hvis ikke han får ligge i armkroken og virker mye mer utilpass :( håper denne perioden er kort!!!!
 
....men det høres jo ut som det er ganske vanlig da :) min er straks 7 mnd! Hvor gamle er deres som har blitt mammadalter over natten?
 
Her blir han 7 mnd på julaften, så det kan jo høres ganske alderstypisk ut igrunn ;)
 
Åååå, nå kjenner jeg meg rastløs.. Ligger ved siden av lillegutt i sofaen, jeg kikker febrilsk på haugen av ferdig brettede klær i andre enden av stua. Ligger og kikker på to tomme glassflasker på stuebordet (julebrus) og på hundehårballen som har blåst inn fra gangen. Jeg prøver å reise meg og lillegutt setter i DET vrælet. Legger meg ned igjen og han sovner igjen. Prøver enda en gang og det samme skjer... Nå er han tett i nesen og hoster litt, passer utmerket nå i disse juletider :p
 
Back
Topp