Flere liter!!!!!!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Puppemelk, har haugesund nyfødt avdelingen kastet i dag[&o]

Fra lillegutt ble født, og frem til Nyttårsaften, så har jeg pumpet, pumpet og pumpet meg.
Var slik jeg måtte starte produksjonen min, og opprettholde den.

Fikk melka med meg fra Haukeland til Haugesund, og tok med meg en stor isoporkasse full av melk hjem.
Nå er frysern min full av melk, har ikke kapasitet til og lagre mer.

Og det var litervis igjenn på avdelingen, litervis av dyrebare dråper som må kastes[&:]

Søren at jeg ikke testet meg og ble donor med engang, da hadde iallefall melka kommet til nytte!!

kan du ikke teste på nytt? på lokalt sykehus? eller lign? eller det går kanskje ikke?

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Puppemelk, har haugesund nyfødt avdelingen kastet i dag[&o]

Fra lillegutt ble født, og frem til Nyttårsaften, så har jeg pumpet, pumpet og pumpet meg.
Var slik jeg måtte starte produksjonen min, og opprettholde den.

Fikk melka med meg fra Haukeland til Haugesund, og tok med meg en stor isoporkasse full av melk hjem.
Nå er frysern min full av melk, har ikke kapasitet til og lagre mer.

Og det var litervis igjenn på avdelingen, litervis av dyrebare dråper som må kastes[&:]

Søren at jeg ikke testet meg og ble donor med engang, da hadde iallefall melka kommet til nytte!!

Kan du ikkje testa no, å få da donert på etteskudd då?? Så lenge da e fryst så går vel da greit?

(Litt utenom tema så fant eg ein ullgenser så står navne te snuppo di på onda sengo te snuppo mi. Eg mistenke at da e frå når hu va her å di plutselig kom spankulerande inn i stuo i berre truso begge to..[:-][:D][:)] Sende ne me i barnehagen onsdag)

For seint å testa etter pumping, de måtte ha svar resultata før melka ble pressa utor puppan [8|][8D]

Oh oh cubus ull trøya då??
Va litt mangel på dei her skjønna du[8D]
Ja send an me i bhg du [:D]

ORIGINAL: DenicaD

kan du ikke teste på nytt? på lokalt sykehus? eller lign? eller det går kanskje ikke?

Jeg foreslo det, men det var for sent og testes etter pumping vistnok[&o]

Sykepleiern syntes det var minst like trist, det var vist mangel på donormelk, og jeg hadde jo plenty stående[&o][:'(]

Back
Topp