lenemor
Forumet er livet
Jeg og samboeren min har nettopp bestemt at vi er klare for å bli tre (eller fler???), men ettersom jeg er student må vi vente littegrann før vi kan begynne. Selv om sjansene er små kunne vi være så heldige at vi fikk det til med en gang, og da ville termin falt midt i praksisperioden min til neste år. Derfor må vi vente helt til mars med prøvene (så får jeg heller skrive bacheloroppgaven og ta eksamen med et lite knøtt om vi skulle være så heldige å få det til rimelig raskt etter prøvestart).
føler at jeg er litt alene her, ettersom alle andre later til å være gravide, småbarnsforeldre eller aktivt prøvende. Hadde vært hyggelig å høre fra andre som bare går og venter på å kunne begynne med vitaminer og slutte med prevensjon en gang frem i tid [:)]
føler at jeg er litt alene her, ettersom alle andre later til å være gravide, småbarnsforeldre eller aktivt prøvende. Hadde vært hyggelig å høre fra andre som bare går og venter på å kunne begynne med vitaminer og slutte med prevensjon en gang frem i tid [:)]