Lovebelly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprilbarna`15 22 Des 2014 #1 Jeg er konstant kvalm fortsatt jeg... Det slipper jo ikke taket! Føere som fortsatt sliter??
Liiloo Betatt av forumet Aprilbarna`15 22 Des 2014 #2 Ja, den er alltid tilstede, men kan variere i form. Altså noen dager er jeg bedre, mens andre føler jeg meg helt lammet av kvalme...
Ja, den er alltid tilstede, men kan variere i form. Altså noen dager er jeg bedre, mens andre føler jeg meg helt lammet av kvalme...
K Klaramor Elsker forumet 22 Des 2014 #3 Her og, det går opp og ned... Får jeg ikke i meg mat når jeg skal blir jeg veldig uggen! er lei jeg... Heldigvis kaster jeg ikke opp mer!
Her og, det går opp og ned... Får jeg ikke i meg mat når jeg skal blir jeg veldig uggen! er lei jeg... Heldigvis kaster jeg ikke opp mer!
Lovebelly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprilbarna`15 22 Des 2014 #4 Uff, jeg kaster fortsatt opp, men formen er litt bedre- innimellom....
K Kneslepipp Liker forumet Aprilbarna`15 22 Des 2014 #5 Ja er jevnt over kvalm, men spyr ikke som før - heldigvis
Lovebelly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprilbarna`15 22 Des 2014 #6 Noe dere spiser/ drikker som dere føler hjelper?
M_E Betatt av forumet Aprilbarna`15 22 Des 2014 #7 Kaster ikke opp, men kjenner det sitter i halsen.. Kvalm hver dag fortsatt :-(
K Klaramor Elsker forumet 22 Des 2014 #8 Er avhengig av pastiller (Sukkerfrie) når kvalmen melder seg- det hjelper! Så spiser jeg hver 2 time for å holde det hele i sjakk... Prøv det?
Er avhengig av pastiller (Sukkerfrie) når kvalmen melder seg- det hjelper! Så spiser jeg hver 2 time for å holde det hele i sjakk... Prøv det?
Agnete Forumet er livet 22 Des 2014 #9 Går på full dose kvalmestillende enda dessverre. Men med de så holder jeg maten nede og jeg kan være hjemme i julen. Så veldig glad de virker
Går på full dose kvalmestillende enda dessverre. Men med de så holder jeg maten nede og jeg kan være hjemme i julen. Så veldig glad de virker
MittAlt Glad i forumet Aprilbarna`15 Januarlykke 2020 26 Des 2014 #11 Begynte igjen etter jeg ble 22 uker på vei, og nå har jeg begynt å kaste opp. Er 23+6 i dag. Skikkelig kvalm nesten hele tiden. Er det normalt eller?
Begynte igjen etter jeg ble 22 uker på vei, og nå har jeg begynt å kaste opp. Er 23+6 i dag. Skikkelig kvalm nesten hele tiden. Er det normalt eller?