Flere kaffeelskere her??

Jeg mixer 50/50 med koffeinfri filtermalt og vanlig filtermalt i trakteren. Da blir hver kopp bare en halv kopp, men med samme kaffefølelse for meg i hvert fall! Og så drikker jeg koffeinfri etter lunsj, noe jeg alltid har gjort fordi det bedrer søvnen.

Jeg mixer 50/50 med koffeinfri filtermalt og vanlig filtermalt i trakteren. Da blir hver kopp bare en halv kopp, men med samme kaffefølelse for meg i hvert fall! Og så drikker jeg koffeinfri etter lunsj, noe jeg alltid har gjort fordi det bedrer søvnen.
Jeg gjør det samme som deg! :D Trakter opp en halvliter, også må jeg bare holde meg unna resten av dagen. Håper det kan fortsette slik, i forrige svangerskap klarte jeg ikke kaffe fra uke 6-7 og til fødsel! :eek:

Jeg gjør det samme som deg! :D Trakter opp en halvliter, også må jeg bare holde meg unna resten av dagen. Håper det kan fortsette slik, i forrige svangerskap klarte jeg ikke kaffe fra uke 6-7 og til fødsel! :eek:

Samme her!! Når kvalmen begynte å stige så var det plutselig helt stopp på kaffe! Ble kvalm bare ved tanken og uten å kjenne lukten en gang. Har vært sånn i begge mine forrige svangerskap. Satser på at kroppen vet å beskytte seg selv også. :)

Stopp med kaffe her nå... Hard avvenning, men orker rett og slett ikke tanken på det :depressed: Drukket litt cola de siste dagene, men nå er det tomt.

Prøver å holde meg til to kopper :) blir nok vanskeligere på jobb enn hjemme, der har jeg en vane med å ofte hente meg en kopp kaffe.

Kjøpt både koffeinfri pulverkaffe og filtermalt etter tips fra denne tråden. Pulverkaffen er ok, men filterkaffe er ikke noe god. Jaja.

Jeg drikker vel gjennomsnittlig 4 kopper til dagen, men det får vel halveres fremover :shy:

Jeg er helt enig med Friele koffein fri er kjempe god, jeg blir aldri våken av det men tar en kopp med vanlig på jobb så hjelper litt :singing:

JA! Elske kaffe <3 Jeg er barista og er daglig leder i en kaffebar. Unner meg to kopper sort kaffe om dagen, eller flere små.

Fikk kaffi inn med morsmelken kan man vel si:hilarious: så sliter nå når jeg ikke klarer det i det hele tatt! Har vel kanskje fått ned en kopp tilsammen iløpet av den siste uken:hungover: har mirakuløst nok ikke fått hodepine enda :wideyed:

Kaffe pleier å være dagens høydepunkt for meg. Drikker fast 4 kopper om dagen. Har ikke fristet med kaffe den siste uka, og det var faktisk en av grunnene til at jeg tok testen. Nå byr det meg imot.

Back
Topp