Flere januarbabyer igjen?

39+5.. Skal føde på SUS. Syntes ventetiden er laang, selv om det fortsatt er en stund til termin.

38+2, har ennä lenge igjen:p og bor i Sveits. Akupuntören min sier jeg blir igangsett ved tida pga veldig höyt blodtrykk, men det er vel legene pä sykehuset som avgjör.... Hvis mulig önsker jeg at det settes igang naturlig:D

Jeg venter enda.. 37 uker i dag :D mini er veldig velkommen til å melde sin ankomst, jeg er så ubeskrivelig lei!

Puuuh,"godt" å høre at vi er flere i samme båt! :)

Heldigvis, snaaaart vår tur :D

Venter i spenning her også, har termin i morgen så er litt utålmodig :P men må vell komme når han vill selv :P bor i Ringebu :)

Ingen fare jenter, jeg er nok sist på lista! Oul-termin er om nøyaktig en mnd (så sånn sett er det jo et februarbarn), men mens-termin er den 28 (derfor jeg henger med dere). Bor i Oslo. :-)

37+5 ifg.oul termin (men trooor mini kommer før den datoen,for den tror jeg er litt gal). Skal føde på sørlandet sykehus, Kristiansand!

Godt å se at vi fortsatt er mange som venter;) er selv 39+2 i dag...helt utrolig!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Termin i måra, men har no innstilt meg på å gå overtid. Har jo trudd i lang-lang-laang tid at ho skal komme før :P
Fødar forhåpentligvis på KK i Bergen - og ikkje i heisen i blokka ;)

Her venter vi tålmodig :) Er 39+1 i dag-Narvik. Prøver å nyte siste dagene med di som skal bli storesøstre og en liten storebror. Blir mindre mammatid på dem etter fødselen..

Venter fortsatt. Har termin til fredag:) Håper ikke jeg går altfor lenge over for jeg kjeder meg ihjel med å bare være hjemme og ikke gjøre noe:p

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app

venter her å :) termin 19 jan. Bor i Øyer :) Skal ha første time med modningsakupunktur nå klokka 12:)

Jeg er 38+3 uker. Skal føde i Trondheim.

37+2 idag. Termin 29. :) min permisjon starter offisielt imorgen! Hipp hurra!!

Back
Topp