Flere i full jobb??

2410

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Er det flere som jobber 100% fortsatt? Hvordan synes dere det går? Jeg begynner å bli fryktelig sliten, men har heldigvis bare igjen denne uka før det er ferie og permisjon. (Uke 34+4 i dag) Jobber som sykepleier på sykehus.

Jeg jobber 100% men tror jeg kommer til å be om litt reduksjon neste uke når jeg skal til lege. Kontorjobb så begynner å bli veldig ubehagelig å sitte (ribbeina mine!!), og bekken og rygg er ikke like samarbeidsvillig som før. Er liksom begrenset hvor langt bakoverlent jeg kan sitte også. Merker og at jeg er mer sliten enn før og ettermiddagsdupp er et must ;) Har allerede hatt ferie så tror det skal holde hardt hvis jeg klarer 100% en mnd til, men samtidig - jeg er jo fullt oppegående og klar i hodet så for mye fri tror jeg kan bli like tungt ;)

Jeg jobber 100%, men jobber på kontor så er litt annerledes for meg. Kan sitte, stå (har heve/senke pult), sadelstol, kan ha hjemmekontor, gå ved behov og har stort sett en arbeidsgiver som er villig til å gå langt for å tilpasse situasjonen, så har ikke følt behov for å sykemelde meg. Men hadde ikke min arbeidsgiver vært så fleksibel som de er, tror jeg nok at jeg hadde hatt en gradert sykemelding for jeg er kronisk trøtt hele tiden...

Jobber 100% som lærer, men vet ikke hva jeg skulle gjort uten ferie og avspaseringen nå:/ skal tilbake til jobben 3 uker i august før jeg går i perm. Det er i allefall planen;)

Jobber ca 80%, egentlig deltid men jobber så mye som mulig nå i sommer. Nå er jeg inne i en 10-dagers jobbeperiode :-) Men har bare 4 uker til permisjonen starter, regner ikke med det blir noe problem å jobbe ut tiden :-)