Flere i full jobb??

2410

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Er det flere som jobber 100% fortsatt? Hvordan synes dere det går? Jeg begynner å bli fryktelig sliten, men har heldigvis bare igjen denne uka før det er ferie og permisjon. (Uke 34+4 i dag) Jobber som sykepleier på sykehus.

Jeg jobber 100% men tror jeg kommer til å be om litt reduksjon neste uke når jeg skal til lege. Kontorjobb så begynner å bli veldig ubehagelig å sitte (ribbeina mine!!), og bekken og rygg er ikke like samarbeidsvillig som før. Er liksom begrenset hvor langt bakoverlent jeg kan sitte også. Merker og at jeg er mer sliten enn før og ettermiddagsdupp er et must ;) Har allerede hatt ferie så tror det skal holde hardt hvis jeg klarer 100% en mnd til, men samtidig - jeg er jo fullt oppegående og klar i hodet så for mye fri tror jeg kan bli like tungt ;)

Jeg jobber 100%, men jobber på kontor så er litt annerledes for meg. Kan sitte, stå (har heve/senke pult), sadelstol, kan ha hjemmekontor, gå ved behov og har stort sett en arbeidsgiver som er villig til å gå langt for å tilpasse situasjonen, så har ikke følt behov for å sykemelde meg. Men hadde ikke min arbeidsgiver vært så fleksibel som de er, tror jeg nok at jeg hadde hatt en gradert sykemelding for jeg er kronisk trøtt hele tiden...

Jobber 100% som lærer, men vet ikke hva jeg skulle gjort uten ferie og avspaseringen nå:/ skal tilbake til jobben 3 uker i august før jeg går i perm. Det er i allefall planen;)

Jobber ca 80%, egentlig deltid men jobber så mye som mulig nå i sommer. Nå er jeg inne i en 10-dagers jobbeperiode :-) Men har bare 4 uker til permisjonen starter, regner ikke med det blir noe problem å jobbe ut tiden :-)

Fikk 40% sjukmld - men kunne nok klart 100% litt til. Grunnen til at eg ba om sjukmld var at eg endte opp som einaste på jobb mi avdeling no i to veker - og skal eg slippe å backe opp alle dei som er på ferie (og dermed stresse meg i hel) så må eg ha en grunn til å seie nei.. Skal også seiast at nattesøvnen er det så som så med, så å jobbe kortare dager gjere godt :)

Ja :) Er litt trøtt når jeg kommer hjem, men ellers går det fint. Sitter på kontor, så blir ikke så sliten sånt sett :P
Spesielt ikke nå når det er ferie, og rolig på jobb

Skal til lege i morra, men ikke noe poeng å bli sykemeldt fra de siste vaktene. Er mye ståing og gåing på jobb, så er ferdig etter hver vakt, selv om jeg ikke har vondt i bekken eller rygg. Blir liksom sliten i kroppen allikevel, og i hodet;) Stakar de to storesøstrene, mor har visst kort lunte om dagen;)

Har jobba i 100%, men nå er det ferie. Helt slått ut av bekkentrøbbel, svangerskapskløe, like trøtt som i 1 tri og legen tester nå for svangerskapsdiabetes. Sutre sutre.. Satser på å komme meg litt igjen før de tre siste ukene på jobb tar til. Blir lenge å vente ellers med fire uker ferie, tre sykemeldte og så permisjon. Kommer jo til å gå på veggen.

Jeg har vært 40% sykmeldt siden uke 23 siden jeg har en jobb hvor jeg står og går mye, og har slitt en del med lite søvn og mye hodepine! Er nå i uke 31, og har blitt 60% sykmeldt de 3 siste ukene før jeg skal ha ferie og ut i permisjon etterpå. Hadde store planer om å jobbe 100% hele veien, med ikke alltid det funker det enn ønsker dessverre!

Jobber 100 % I hjemmetjenesten. Men var hos legen I dag som anbefalte meg å sykemelde meg 100 %. Har fint lite lyst til det. Blir rastløs av to-tre dager fri.. så får se om jeg blir noe verre de neste dagene!

Jobber 100% fortsatt som pedagogisk leder. Eller er i 4 ukers ferie nå og skal kun jobbe 3 dager før jeg starter i permisjon i august! Men har jobbet 100% frem til ferien:) har fått god tilrettelegging på jobb og de har tatt hensyn, så har vært lettere for meg å kunne si ifra når jeg må slappe av litt! Har vært i veldig god form hele svangerskapet, kun nå jeg har begynt å kjenne det i bekkenet og at det blir tyngre;)

Hadde 20% sykemelding de siste tre ukene før ferie. Men når jeg begynner å jobbe igjen etter ferien, så regner jeg med å klare å jobbe fullt de siste tre ukene før permisjonen starter. Jeg har også kontorjobb, pluss at det er stille nå på sommeren. Så tror det skal gå greit.

Jeg jobber 100% fortsatt, og blir nok det til permisjon. Har 2,5 uker ferie igjen, så kun to uker jobb hvor jeg skal drive opplæring av vikaren min så det skal nok gå fint:) jeg har i tillegg barnevakt for ungene den ene uka da eldste begynner på skolen i år og jeg vil ikke han skal begynne for tidlig på SFO, så jeg blir barnløs fra mandag til torsdag første uka. Fredager er samboer hjemme(jobber borte mandag-torsdag) og uka etter er det kun 4 dagers uke pga skolestart som er fri med betaling fra jobb. Så kun 9 dager med full jobb før permisjon :D tiden flyr! Har kontor jobb..

Jobber 100% på kontor, og har fått to stoler å variere mellom pga ryggen :happy: de fleste dager får jeg også inn 2-3 timers søvn etter jobb, så da går det jo fint :sleep011

Har den siste mnd jobbet 70%, og skal etter planen fortsette slik de neste 3 ukene frem til permisjonsstart. Men nå teller jeg litt på knappene om jeg skal be om full sykemelding, da jeg sliter med ryggen, bekkenet, kynnere og svimmelhet. Er bare kontorjobb, men jeg begynner virkelig å slite nå altså..

Ja, er nå i ok form så det går bra :) Jobber også på kontor, og om ryggen begynner å gjøre vondt så pleier jeg å gå meg en liten tur på 10-15 min, det pleier å hjelpe :) 35 uker nå så satser på at det skal gå fint frem til permisjonsstart :)

Jobbet 100% frem til uke 33, nede i 50% nå. Sover dårlig og med full jobb midt i ferieavviklinga var det lite futt i meg etter jobb. Merker god forskjell på energinivået etter at jeg trappet ned - bekkensmerter er også så godt som borte :)

Sniker fra september 2014 som klarte å klikke på feil forum :p Jobbet 100 % frem til permisjonen! Gikk jo egentlig ganske greit, hadde ingen plager utover litt sliten på kvelden. Men første permisjonsdag ble det påvist svangerskap forgiftning, så det ble ikke tre uker med kos for min del (de satte i gang etter en uke hvor jeg ikke fikk gjøre noe annet enn å ligge på sofa). Så hvis dere tenker dere går til termin, så har dere masse tid å slappe av på fra permisjon start, men om det er risiko for å føde før den, så er det kanskje greit å kjenne på formen så man får gjort alt man skal og slapper av før lille kommer :)

Jeg jobbet 100% frem til 12.juni, og så gikk jeg ned til 80%. Jobber i barnehage både på storbarnsavdelig og småbarnsavdeling. Mye fysisk jobbing med løft osv + at pappan min er veldig syk (noe som tar på psykisk) gjorde at styrern min mente det var lurt. Har 5 uker ferie frem til 10.august, så tre uker jobb før perm. Satser på å klare 80% helt frem til det

Back
Topp