Flere i arbeid?

Jobbet til uke 35, da tok jeg ferie/permisjon :)

Jobber som pedagog innenfor psykisk helse. Synes det værste var å aldri føle seg helt opplagt på jobb :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Er 33+4 idag. Har jobbet 100% frem til nå. Men idag var jeg hos legen og gjorde en glukose belastning og vad om att få deltids sykemelding. Så nå skal jeg jobbe 60% de siste 3 ukerne. Kjennes med en gang litt lettere og håper jeg får igjen litt av energien min. Nå kan jeg i prinsipp sove hele kveldene etter jobb hvis ingen vekker meg :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Åh,da er det kjempebra du fikk sykemelding. Håper energien din kommer tilbake med litt kortere arbeidsdager! God bedring :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Jobber nesten i en 85% stilling, 33 uker i morgen :) jobber i bofellesskap for multifunksjonshemmede som miljøterapeut. Har planer om å jobbe framtiltil permisjon 8 aug :)
 
Jeg er fortsatt i jobb. Er riktignok 50% sykemeldt (vært det i 2 uker) og har siste dag før permisjonen neste uke.

Har kontorjobb.
 
Var hos legen når jeg var 33+2 og ble sykemeldt 100% i en uke og 50% resten. Blir spennende å se hvordan det er på jobb i morgen. Jobber på kontor, så sitter mye, går ut over bekken.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er 36+2 og har siste uken på jobb foran meg før permisjon begynner. Har prøvd å holde meg i form hele svangerskapet. Veldig glad for å slippe sykemelding. Jobber på kontor men har variert en del på å sitte, stå og gå. I januar inførte jeg daglig 5 min trim kl10 i avdelingen vår og det var tatt imot meget positivt :) Hele gjengen holdt ut helt til felles ferien startet.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Jeg er i jobb enda. 35+6 idag å har nedtelling til permisjon starter ;) jobber som butikkmedarbeider, så sitter kun 1/2 time i pausen om jeg ikke har andre ærender på senteret. :)
 
Æsj da, jeg skulle ikke ha vært så høy på pæra. Bad carma, er nå sykemeldt hele to dager på grunn av låsning i ryggen eller brist i ribbeinet. Kirken var usikker på hvilke av de to det egentlig var.. kan trygt si jeg har en aktiv krabat i magen hvis han har klart å sette mamman sin ut av spill med ribbeinsbrist :) håper jeg rekker to dager på jobb i slutten av uka så jeg kan avslutte noen småprosjekter!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Oi, såppas ! Sparker bra ifra seg da ja ! :p

Jeg har siste vakt på torsdag! :) Så da er det ei uke med feri før permisjonen begynner ! :D Kjenner at det skal bli godt ! :) Og snart bare 1 mnd igjen !!!! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp