Flere i arbeid?

Mamma til en prins

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Mange her inne som fortsatt er ute i jobb, og hvilket yrke har dere ? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Var i arbeid frem til for 1 uke siden, altså hadde jeg 2 uker igjen til permisjonen min begynte da jeg ble 100% sykemeldt. Veldig fornøyd med å ha holdt ut såpass lenge med bekken og rygg, selvom jeg ikke har jobbet fult, da :) Administrasjonsjobb!
 
Last edited:
Jeg jobber ca 40 %nå som sykepleier, men har nesten bare administrative oppgaver. Skal jobbe i samme stillingsandel helt fram til permisjonen starter 7.august
 
Jobber 40% i barnehage. Jobbet 70% frem til forrige uke... :) fornøyd med meg selv.. 34 uker i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg jobber 75% som sykepleier.. Men skal bruke noen egenmeldingsdager så jeg har 6 vakter igjen, siste vakt den 29 juli :)
 
Jeg hadde siste arbeidsdag 30.6, da tok jeg en uke ferie før permisjonen begynner 9.7. :) jobbet bare halvt tilslutt, men storfornøyd med det, da jeg var helt sykemeldt forrige svangerskap.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg jobber 75% som sykepleier.. Men skal bruke noen egenmeldingsdager så jeg har 6 vakter igjen, siste vakt den 29 juli :)

Man kan vist nok ikke bruke egenmelding når man er delvis sykemeldt... Jeg ble forkjølet, men måtte til lege for å få 100% sykemelding den dagen jeg ikke klarte å gå på jobb... Er 50 % sykemeldt til vanlig
 
Jeg har vært 50% sykemeldt siste 3 ukene. Bare torsdag igjen på jobb nå så er det ferie og permisjon. Jobber som apotekfarmasøyt.
 
Jeg er 80% sykemeldt siden uke 7, er 20 fulle uker i dag. og fortsatt kvalm, kaster opp, og veldig slapp, har ikke energi til å gjøre noe. jeg er andre gang gravid nå, første gang i 2011 var jeg i god form helt til fødsel. Har glemt å skrive at jeg jobber som regnskapskonsulent
 
Last edited:
Virker som det er flere her innen helsesektoren ! :D
Jobber selv som hjelpepleier og er fortsatt ute i jobb :)
Kjenner at det begynner å bli tyngre nå, og om søvnproblemene vedvarer kommer jeg til å få et problem ! :p Er kommet til 34+4 nå, og skal ha en uke feri 21 juli før permisjonen begynner, begynner å kjenne at dette skal bli godt ! :D

Huff, sykemeldt siden uke 7 hørtes ikke kjekt ut :/ Lykke til videre og håper kvalmen gir seg sladkoeghka ! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Huff, sykemeldt siden uke 7 hørtes ikke kjekt ut :/ Lykke til videre og håper kvalmen gir seg sladkoeghka ! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk :)
 
Ingeniør i 100% jobb. Har neste uke igjen før jeg går ut i en uke ferie før permisjon. Fikk skryt av kollegene på jobben over at jeg har holdt meg i full jobb hele tiden, det varmet teknikkerhjertet det :) vet jeg er heldig som har hatt et lett siste trimester :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Vært 50 % sykemeldt i 3 uker nå. Fredag gikk eg ut i ferie. Når ferien e ferdig, e det 3 uker permisjon.
Eg jobber i barnehage. Ble veldig tøft på slutten. Jobbe i barnehage på småbarnsavdelig og samtidig ha energi til å kunne forsette hverdagen heme, og ikkje bare legge seg og ødelegge døgnet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, får ofte skryt jeg også ! :) Trenger det av og til ! :p Tungt og travelt til tider, men håper og krysser alt for at jeg holder helt ut ! :D

Vi er vel heldige som klarer det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fikk mye skryt eg å. Spesielt av styrer i barnehagen. Hun synes eg var veldig sprek.
Eg synes jo ikkje eg var så sprek da, siden eg måtte ned i 50 %. Men man må jo fungere utenfor jobb å.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, er noe man kjenner best selv ! :D Og heller gå ned til 50% om det er det som skal til for å være litt i jobb ! :) Alt er jo bedre enn ingenting ! :) Og som du sier, skal jo fungere utenom også ! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vært 50% sykemeldt de siste ukene, nå er det 2,5 dag til permisjon:) Skulle ønske jeg klarte jobbe 100% helt til perm, men det fungerte dårlig med heimen, så har vært veldig fornøyd med 50% egentlig.
 
Er 33+4 idag. Har jobbet 100% frem til nå. Men idag var jeg hos legen og gjorde en glukose belastning og vad om att få deltids sykemelding. Så nå skal jeg jobbe 60% de siste 3 ukerne. Kjennes med en gang litt lettere og håper jeg får igjen litt av energien min. Nå kan jeg i prinsipp sove hele kveldene etter jobb hvis ingen vekker meg :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp