Flere her som..

Kamillete

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Septemberlykke 2021
..nyser mye oftere nå som dere er gravide? Her nyses det så mye mer nå :hilarious: Prøvde å google det og virker som at det er normalt når man er gravid? :pompus:

Last edited:
Japp, er også ofte tett i nesa tilsynelatende uten grunn

..nyser myr oftere nå som dere er gravide? Her nyses det så mye mer nå :hilarious: Prøvde å google det og virker som at det er normalt når man er gravid? :pompus:
Ja! Jeg nyser som en gal! Trodde jeg begynte å bli syk, siden mannen har vært skikkelig forkjølet, men har liksom ikke blitt noe mer enn nysing:hilarious: Trodde ikke det skulle være et gravid-symptom:p

Jepp! Hadde det slik sist også og trodde jeg var forkjøla i tre månder, men fikk vite noe som jeg selvfølgelig ikke husker hva var av jordmor om slimhinner i endring

Ja! Jeg nyser som en gal! Trodde jeg begynte å bli syk, siden mannen har vært skikkelig forkjølet, men har liksom ikke blitt noe mer enn nysing:hilarious: Trodde ikke det skulle være et gravid-symptom:p
Ikke jeg heller, så måtte le litt når google fortalte meg at det tydeligvis var en vanlig greie hos gravide :hilarious:

Ser ut som at gravidnysing er ganske vanlig :hilarious::pompus:

Den fantastiske kombinasjonen av kvalme og nysing! Er redd for at det skal stå en søyle av oppkast fra munnen min hver gang jeg nyser.. Slitsomt i lengden.

Haha ja nyser masse her og[emoji1] flere som har spurt om jeg er blitt forkjøla!

Sniker fra april.
Nyser her også og har ofte dotter i ørene. Hadde det likt sist graviditet også. Så lei dotter! Nysinga kan jeg leve med hehe

Mindre nå men de første ukene definitivt! Nå er jeg bare «tørr» og tett i nesa på et vis selv om det ikke er snørr der.

Jepp, nysing og tett nese, hele tiden!

Back
Topp