Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja! Men kan være fordi jeg har vært mer forkjølet.....nyser myr oftere nå som dere er gravide? Her nyses det så mye mer nåPrøvde å google det og virker som at det er normalt når man er gravid?
![]()
Ja! Jeg nyser som en gal! Trodde jeg begynte å bli syk, siden mannen har vært skikkelig forkjølet, men har liksom ikke blitt noe mer enn nysing..nyser myr oftere nå som dere er gravide? Her nyses det så mye mer nåPrøvde å google det og virker som at det er normalt når man er gravid?
![]()
Trodde ikke det skulle være et gravid-symptomHar tenkt tanken jeg ogsåJA! Redd jeg skal nyse ut hele fosteret :/
men så pass tåler de. De ligger godt beskyttet og en nys føles sikkert mer som en klem
Enig, det er så ekkel følelse!JA! Redd jeg skal nyse ut hele fosteret :/
Men tror menneskeheten hadde gått under om ikke embryoer/fostere hadde tålt nysende mødre
Ikke jeg heller, så måtte le litt når google fortalte meg at det tydeligvis var en vanlig greie hos gravideJa! Jeg nyser som en gal! Trodde jeg begynte å bli syk, siden mannen har vært skikkelig forkjølet, men har liksom ikke blitt noe mer enn nysingTrodde ikke det skulle være et gravid-symptom
![]()