flere her som..

Girl85

Elsker forumet
er kvalme???? Jeg har det helt grusomt for tia[:(] kvalm 24t i døgnet og spyr[:'(] gruer meg hver morra for å dra på jobb...

Jeg var superkvalm! Helt forferdelig[:'(] Men kastet ikke opp.. Nå har jeg gått til innkjøp av ingefærkapsler og det hjalp[:D]

Ikke denne gangen faktisk, bank i bordet. Spøy omtrent fra uke 7-16, hver dag, i forrige svangerskap. Greit å slippe nå :) *BANK i bordet*

Det går heldigvis opp og ned.

Jepp, kvalmen har startet her også. Sist var jeg kvalm 24/7 fra uke 6 og resten av svangerskapet, så jeg har ikke stort håp om at dette går over med det første.[&:]

Sist gan var jeg ikke kvalm i det hele tatt. men denne gangen er det mer opp og ned. noen dager veldig kvalm og andre dager ok. Men generellt sliten og trøtt

Hatt bare noen dager med kvalme enda faktisk... bank i bordet.. men så skal det sies at jeg hadde hypermesis med BEGGE jentene og lå da inne med intravinøs næring i nesten 2 uker begge gangene så jeg syns jeg fortjener og slippe hehehe men ingefær skal fungere

Jeg har vært utrolig kvalm i litt over en uke nå, men kjøpte sea band på apoteket og det har hjulpet meg [;)] Så nå kommer det bare litt innimellom. Men håper det går over om ikke så lenge..

ORIGINAL: 2barnsmor21

ja veldig om morgenen og formiddagen.. men det kommer seg så fort jeg kommer meg ut i frisk luft [:)]

Skriver under på dette![:)]

skal kjøpe di ingefærkappslene i dag etter UL..., orker ikke mere, ikke spist et måltig på 2 dager uten at det ikke har kommet opp[:'(] sliter skikkelig, så er ikke på jobben i dag...

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg var superkvalm! Helt forferdelig[:'(] Men kastet ikke opp.. Nå har jeg gått til innkjøp av ingefærkapsler og det hjalp[:D]

Mannen kjøpte slike til meg på apoteket igår,(ikke kvelm enda bank i bordet, men bedre føre var)
men de hadde sagt til ham at jeg måtte høre med legen først  [&:]
Klart jeg skal det- men har jo tatt de da jeg var gravid sist...og trodde ikke det var noe problem egentlig..
Men ble litt betenkt når de sa det...hmm

jeg også!!! [:'(] jeg våkner midt på natta av at jeg er så kvalm. i dag har det vært ekstra ikke, jeg får ingenting til å sitte, samm hva jeg spiser eller drikker tar det ikke lange tiden før det kommer opp igjen!!!

kVALM,JA!
holder på å klikke for meg snart!Det kvalme og spy greiene er no dritthehe...
prøver å trøste meg selv med at det er for en god sak da...men fy f#¤%"! så dritt lei jeg er av å være kvalm 24 timer i døgnet med spykuler om mårran,kveld og litt midt på dagen.
Jeg døtter i meg ingefærkapsler som funker litt,men går så alt for fort over og i dag har jeg kjøpt med sea band på apoteket som skal hjelpe...men det virker ikke sånn... *Frustrert*

kjøpte ingefærpiller i sta, og håper det hjelper[:D] fikk tilogmed i meg middagen i dag, lenge sia sisst,og det var DIGG[:D]

uffa, ikke bra[&:] Har vert heldig jeg, så langt ihvertfall..

ORIGINAL: trille85

uffa, ikke bra[&:] Har vert heldig jeg, så langt ihvertfall..

mhm, Sånn med meg sisst oxo...ble litt kvalm fra uke 6, var det bare noen dager,så ga det seg..., ikke rart det ga seg, for spira døde jo..., så håper jeg er kvalm om vondt i puppa frem til uke 12 denne gangen....

Har ikke vært så veldig kvalm ennå i alle fall. Er litt morgenkvalm, men er utrolig oppblåst i magen da!!

Jeg fins ikke kvalm lenger..varte bare i noen dager..
DEILIG [:D]
Bank i bordet..

SÅ herlig da [:)]

ORIGINAL: rørehue

Jeg fins ikke kvalm lenger..varte bare i noen dager..
DEILIG [:D]
Bank i bordet..

Uff, får vondt av å høre du si det[8|] Jeg blir livredd om jeg slutter å hvere dårlig nå....

Back
Topp