Flere her som venter sin første?

Vi venter også første ^_^ jeg som aldri skulle ha barn, men så bytta jeg ut mann og hus med ny mann og nytt hus, og plutselig prata vi om at det hadde vært fint med en liten en. Og igår lyste testen "gravid 2-3" :-D
Haha... Skulle aldri ha barn, bo i hjembyen, jobbe i helse eller som lærer! Men så ble det alt det allikevel :p og jeg elsker det! ;-)
 
Etter 2 Sa og 1 Ma, venter vi vårt første barn i Mars 2015 :D Var på tidlig ultralyd og så en liten bønne og et hjerte som slo :) Fantastisk og endelig få gode nyheter!
 
Første graviditet her, som forhåpentligvis skal holde seg frem til slutten av mars ;) prøver å ikke være så stressa, men vanskelig å helt tro på at det skal holde helt inn.. Krysser alt av fingre og tær, og håper jeg skal kose meg mer med tanken etter tidlig UL i uke 8+4 hvor vi i hvert fall får sjekket at/om det er liv der inne ;)
 
Første for meg også, aldri vært gravid før. Gleder meg som bare f... men samtidig tørr jeg ikke helt Har første legetime i slutten av august, vil da være 11-12 uker...tror jeg. Jeg syntes det var lenge å vente, men hun på legekontoret mente at det var heeelt normalt. Virket som hun syntes jeg var utolmodig som lurte på om jeg måtte vente 1,5 måned på å få treffe legen
 
Dette blir min første :) Alt er veldig spennende, begynner å gå opp for meg :)
 
Vi venter vår første nå! Jeg hadde en sa for noen år siden og en MA som ble oppdaget i slutten av januar. Derfor prøver jeg å forholde meg veeeldig rasjonell frem til ny UL ved 12+0. Det er ganske vanskelig, for det er veldig spennende!! Hihiii! :p Håper alle nurkene klamrer seg fast og blir helt til de skal ut i verden <3
 
Back
Topp