Flere her som venter sin første?

Første her også

Jeg synes alt dette er så spennende og samtidig skummelt! Er det bare meg som føler at jeg kan ta knekken på den lille når som helst? :-)

Jeg syntes det er alt for skummelt. Merker jeg har liten tro på egen kropp også, er vist ikke bare utseende selvtilliten går ut over, hehe
Føler jeg når som helst kan forvente at noe går gale... Så tørr ikke helt å glede meg så masse enda... Men har lyst, er jo veldig spennende...

Jeg syntes det er alt for skummelt. Merker jeg har liten tro på egen kropp også, er vist ikke bare utseende selvtilliten går ut over, hehe
Føler jeg når som helst kan forvente at noe går gale... Så tørr ikke helt å glede meg så masse enda... Men har lyst, er jo veldig spennende...
Godt å høre det er flere enn meg! Synes det er så veldig mange som mister! Grugleder meg til legetimen på mandag!

Har også inntrykk mange mister. Men jeg prøver jo å ikke tenke for mye på slikt, lager bare ekstra stress for meg selv jeg da! :nailbiting:
Jeg var hos legen i dag for å få ting (dobbel) bekreftet, var plutselig litt mer "ekte" da..
Nå bare grugleder jeg meg til neste legetime! Er jo over 3 uker til og jeg føler det er så lenge til. Mye tid ting kan gå gale på...
Men nå må jeg nok prøve å stoppe å være "negative Nelly". Hihi:whacky011 Føler meg helt koko!

Hei
Dette er forhåpentligvis min første!
Har hatt en sa tidlig for nesten ett år siden, men håper det går bra denne gangen.
Men er jo så nervøs, og syns tiden går veldig sakte....

Skal ringe legen mandag, har ikke helt turt å gjøre det før.
Og som noen andre skrev, jeg klarer heller ikke helt glede meg for mye enda...

Hei :-). Jeg venter min første sammen med min elskede. Laget hos legen da vi ikke ble gravide på 3 år. Jeg hadde en BO som jeg måtte abortere medikamentelt. Det var veldig trist for oss akkurat da, for vi var så glade over endelig å ha blitt gravide sammen.
Jeg velger bare å glede meg. Jeg vet at ALT kan skje, men velger å tro på og håpe det beste! Dette har jeg ventet på såååå lenge og jeg skal virkelig koooooose meg med svangerskapet. Så får jeg ta det ubehagelige når og hvis det dukker opp. Jeg vil slettes ikke gå å tenke på alt som kan gå galt, da blir jo hele svangerskapet en lidelse....

Det er så spennende! Hvem er det som er der inne? Når får jeg kjenne at du lever inni meg? Hvordan kjennes det ut når du leker i livmorsverdensrommet ditt?

Skal jeg virkelig få lov til å bli mamma? Er det sant?

Forhåpentligvis min første :-) fikk skrekken etter å ha hatt en sa i februar, så er redd for å glede meg helt ennå :-) håper lille kula holder seg på plass til mars nå :dummy:

Første gang her :)
Har prøvd i 2 år uten hell.. Har PCOS, ble operert i Januar pga tette eggledere og eggstokker som ikke virket :bag:
Plutselig ble det fulltreffer. Det har ennå ikke gått opp for meg at jeg er gravid.. :nailbiting::shy: Håper på at spiren holder seg i magen ut hele svangerskapet ;)

Første gang her :)
Har prøvd i 2 år uten hell.. Har PCOS, ble operert i Januar pga tette eggledere og eggstokker som ikke virket :bag:
Plutselig ble det fulltreffer. Det har ennå ikke gått opp for meg at jeg er gravid.. :nailbiting::shy: Håper på at spiren holder seg i magen ut hele svangerskapet ;)

Gratulerer så mye soltrollet89 :). Skjønner deg så godt! Er det ikke fantastisk at det er hjelp å få?! Tenk vi er graviiiiide : HURRAAAAAAAAAAA!

Første her også :) Jeg er heldigvis ikke så bekymret (enda). Stoler på at kroppen greier dette her. Idag hadde jeg tenkt meg på trening for første gang siden positiv test. Må komme meg over kneika og bli vant til å trene med alt som skjer i magen.

Første hos oss også! Kjempeskummelt og spennende på samme tid :)

Back
Topp