Flere her som også er på onskebarn.no??

nei, har de et forum der også?

Nei, men burde vel kanskje vært der, er liksom så sårt å måtte tilhøre der[:(]
Men er jo sikkert en kjempe fint forum da...[:)]
Har ikke lyst til å se meg selv som barnløs selv om jeg i høyeste grad er det...
Er nok litt rar sånn, etter fire år vil jeg liksom ikke 100% innrømme at jeg er ufrivillig barnløs.
Men liker jo godt å være her da, er jo sikkert mye av det samme som vi snakker om/deler her inne, men for min del er det lettere å tilhøre kun babyverden[:)]

ORIGINAL: twinanne

nei, har de et forum der også?

ja det har de  :) 
www.onskebarn.no   ta en titt da...er diskusjonsforum der å :)

Jeg har registrert meg der og kikket litt rundt der, men følte at da ble vi liksom så på alvor barnløse så jeg fant meg ikke helt til rette der. Trives mye bedre her på babyverden [:D]

ORIGINAL: Carrie_81

Jeg har registrert meg der og kikket litt rundt der, men følte at da ble vi liksom så på alvor barnløse så jeg fant meg ikke helt til rette der. Trives mye bedre her på babyverden [:D]

ja følte i grunn det jeg å...men er jo det vi er....
er ikke der så ofte...men synes det er en del grei info å få fra de som er der  :)
å de har jo å treff for oss rundt omkring i landet  :) å er jo kjempekjekt å kanskje møte flere i samme situasjon....synes jeg da...

Bare på BV jeg og.
Trives så godt her sammen med dere, så da holder jeg meg bare her. [;)]

Jeg er også på fertility friend, men jeg merker at jeg ikke greier mer en et forum avgangen, for nå blir jeg stresset og har dårlig samvittighet at jeg svikter mine utenlandske venner som jeg har hatt kontakt med veldig lenge, men det er litt mer avslappendes med å kunne skrive på norsk da. Men det er jo bra for engelsken å skrive på engelsk - valgets kval.

Jeg er!
Ikke så aktiv på forumet ennå, leser mest.
Men har meldt oss inn å betalt kontigenten - synes det er viktig siden de jobber for å bedre forhold og regelverk for oss som sliter mer enn vanlig[:)]

Jeg er også på Ønskebarn sitt forum. Har et annet nick der da, siden min mann også har skrevet litt der innimellom.

Jeg er der, er betalende medlem og. Er ikke så veldig aktiv enda hvertfall, men henger mest på donor klubben. De er veldig supre til å tipse og hjelpe der og. De har jo en del kunnskap om det vi antakelig skal gjennom snart. [:)]

har vært innom der noen turer, men føler meg mest hjemme her på bv[:)]

Back
Topp