Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant detJeg har fortsatt ikke noen veldig baby kul eller mage, er snart 20 uker, og ingen tror meg, for de mener jeg er for liten, jordmor på oul synes også jeg var liten, men ho sa at babyen ligger langt inn mot ryggen pga magemusklene mine som ikke har delt seg like fort som magen.vokser den kommer før du aner det, og det er bare godt å sleppe å være stor alt for lenge
Høres jo veldig sannsynlig ut dette med at magenusklene ikke har delt seg. Husker en tidligere kollega hadde ingen mage før 6 måned, men hun trente også mye og var førstegangs.flere her som ikke har fått no særlig mage? Og ikke hard mage heller. Har blirtt ekstra kilo men magen har heller ikke blitt hard
Er 19+0 idag
Når begynte dere å få ordentlig babymage? Og når ble den hard?
Magenusklene faktisk......Høres jo veldig sannsynlig ut dette med at magenusklene ikke har delt seg. Husker en tidligere kollega hadde ingen mage før 6 måned, men hun trente også mye og var førstegangs.
Jeg derimot som aldri trener og har båret barn 2 ganger før er ganske stor og er 19+4 i dag. Er du førstegangs?
Jeg synes ikke det var mye mage Størrelsen kommer mest an på hvor lang/kort man er i overkroppen og hvor tynn man er. Det forklarte iallefall min lege, som kommenterte at jeg hadde vokst mye til å være 19 uker. Jeg har kort avstand fra bekken til ribben, og er slank.Jeg har fått myye mage, er 17+3 Vis vedlegget 114367
Jeg er ganske høy/ lang overkropp. Hadde litt på magen fra før, men 95% av dette er babymageJeg synes ikke det var mye mage Størrelsen kommer mest an på hvor lang/kort man er i overkroppen og hvor tynn man er. Det forklarte iallefall min lege, som kommenterte at jeg hadde vokst mye til å være 19 uker. Jeg har kort avstand fra bekken til ribben, og er slank.
Hehe ja, og du har jo ikke akkurat stor mage så det er det jeg mener Men alle mager er jo så fine på sin måte.. :-D Synes magen din var kjempesøt jeg. Og store blir de tidsnok :-oJeg er ganske høy/ lang overkropp. Hadde litt på magen fra før, men 95% av dette er babymage
Syntes den er stor jeg til å være førstegangs og 17+5.. Er såpass at folk tror jeg presser ut magen..(hahahaha ja, sant..)Hehe ja, og du har jo ikke akkurat stor mage så det er det jeg mener Men alle mager er jo så fine på sin måte.. :-D Synes magen din var kjempesøt jeg. Og store blir de tidsnok :-o