Flere her som har satt inn to ved ICSI?

Ikke før? Hmm.. Spent på hvordan de gjør det ift UL her.. Har hatt to aborter, hvorav 1 MA, så både de og gynekologen min har lovet ekstra nøye oppfølging om det går vår vei denne gangen.

I dag føles det som om det ikke har gått. Merkelig magefølelse. Men bare å håpe den snur og at alt ender godt :Heartpink

Håper ukene flyr fort for din del!!
Regner med at du får før og oftere pga historien din :)

Jeg har aldri vært gravid før, så her vil dem vel tro det fungerer normalt.

Det stod i infoskrivet at de ønsker ul i uke 6, mens på tlf sa dem uke 8. Og pga stor pågang må jeg ta ul ett annet sted enn på Riksen... :/

Jeg hadde ikke troa i det hele tatt, før jeg så pluss-tegnet på testen. Selv da kunne jeg ikke tro eller forstå jeg var gravid :p
Hold på håpet :)
Og takk! Jeg skulle ønske vi kunne spole tiden frem en del uker nå altså

Jeg fikk satt inn 2 egg og hadde hcg på 276 på 17 dpo og 2100 på 21 dpo mener jeg å huske. Stigningen var ihvertfall bra og de så én fostersekk og én plommesekk på tidlig ul 5+3. For tidlig å se noe embryo da, men antydning til fosteranlegg på 1,5 mm. :) Vet ikke hva som skjedde med det andre egget for jeg har ikke blødd noe heller. Er 7+1 idag og ny ul på mandag.

Regner med at du får før og oftere pga historien din :)

Jeg har aldri vært gravid før, så her vil dem vel tro det fungerer normalt.

Det stod i infoskrivet at de ønsker ul i uke 6, mens på tlf sa dem uke 8. Og pga stor pågang må jeg ta ul ett annet sted enn på Riksen... :/

Jeg hadde ikke troa i det hele tatt, før jeg så pluss-tegnet på testen. Selv da kunne jeg ikke tro eller forstå jeg var gravid :p
Hold på håpet :)
Og takk! Jeg skulle ønske vi kunne spole tiden frem en del uker nå altså

Ja en får bare klamre seg fast til håpet, og prøve å få dagene til å gå :wideyed: og ikke minst satse på at du snart vralter rundt :D

Dette er siste forsøket vårt, bare en på frys igjen, så må vi gi oss. Merker det gjør det ekstra hardt denne gangen :Heartpink

Så moro at du opplevde at de festet seg :gen014

Ja de sier jo mellom dag 2 og 5, så det kan jo henge på greip! En er jo redd for å innbille seg for mye positivt også :nailbiting:

Hvordan gikk det hele for deg? :Heartred
Fortsatt gravid :) 7+1 idag. Ingen blødning. Så hjertelyd på begge forrige uke.

Ja en får bare klamre seg fast til håpet, og prøve å få dagene til å gå :wideyed: og ikke minst satse på at du snart vralter rundt :D

Dette er siste forsøket vårt, bare en på frys igjen, så må vi gi oss. Merker det gjør det ekstra hardt denne gangen :Heartpink
Oi! Ja, da forstår jeg at det er enda mer spenning og bekymring involvert enn til 'vanlig'.
Håper for deg at dette er gangen dere blir gravide! :) Kanskje med to? ;)

Oi! Ja, da forstår jeg at det er enda mer spenning og bekymring involvert enn til 'vanlig'.
Håper for deg at dette er gangen dere blir gravide! :) Kanskje med to? ;)

Ja håpet er der, mer enn noengang! :smiley-angelic001
Selv om en risikerer å få to terrorister fremfor én!:wideyed::D (Om de blir like faren da han var liten hehe):Heartpink

Ja håpet er der, mer enn noengang! :smiley-angelic001
Selv om en risikerer å få to terrorister fremfor én!:wideyed::D (Om de blir like faren da han var liten hehe):Heartpink
Haha! Sånne små søte terrorister er helt greit!! :D

Back
Topp